Adventni koledar po laško
Čeprav si nekateri želijo, da bi bilo leta 2020 čimprej konec, se mnogim zdi božič še edina svetla točka, ki ga bo popestrila. Da bo odštevanje do prazničnih dni res legendarno, so v pivovarni Laško skupaj z Luno \TBWA ustvarili poseben adventni koledar.
Pivovarna Laško
Kratek opis akcije: Z adventnim koledarjem Laško lahko ljubitelji piva prekrijejo svoj izbrani plato piva Laško in vsak dan do božiča odprejo eno okence, pod katerim se skriva najboljša pregreha po mnenju ekipe Pivovarne Laško. Adventni koledar so pivoljubcem predstavili na lastnih družbenih omrežjih in v dveh dneh samo z eno objavo na Facebooku dosegli več kot 5.700 komentarjev, 720 delitev in 250.000 ogledov. Omejeno število adventnih koledarjev, ki so na voljo na https://www.rundasekunda.si/collections/lasko-pivo, so že skoraj razprodali.
Predstavniki naročnika: Urban Kramberger, Maja Mežan in Patricija Kodrič
Vodji projekta v agenciji: Nace Tomc in Urška Cerar
Kreativni direktor: Janez Rakušček
Tekstopiska: Medeja Kraševec
Umetniški direktor: Ljubo Bratina
Oblikovalec: Miha Feguš
Spletni strateg: Jan Omahen