unicredit
Opaženo

Akcija črnega petka

Na UniCredit Bank so v sodelovanju z agencijo Luna \TBWA pripravili komunikacijsko akcijo, s katero so želeli pritegniti nove komitente, da na spletu odprejo paket Brezskrbni, in povečati prodajo kartice Visa.

Kratek opis akcije: Z osrednjim nagovorom »Kavč je moja banka in trgovina« so UniCredit Bank pozicionirali kot digitalno napredno banko, ki omogoča odprtje računa preko spleta brez obiska banke. S pomočjo člankov na različnih spletnih portalih bralce tudi izobražujejo o prednostih spletnega odprtja bančnega računa ter o tem, kako poskrbeti za bolj varne spletne nakupe.

Elementi akcije: spletno oglaševanje, vsebinski marketing

Predstavnici naročnika: Anja Bavčar in Kristina Berčon

Vodja projekta: Nace Tomc

Kreativni direktor: Tine Lugarič

Tekstopiska: Maja Burja

Oblikovalka: Nina Zadravec

Medijski agenciji: Grey, iPROM

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji