Akcija črnega petka
Na UniCredit Bank so v sodelovanju z agencijo Luna \TBWA pripravili komunikacijsko akcijo, s katero so želeli pritegniti nove komitente, da na spletu odprejo paket Brezskrbni, in povečati prodajo kartice Visa.
UniCredit Bank
Kratek opis akcije: Z osrednjim nagovorom »Kavč je moja banka in trgovina« so UniCredit Bank pozicionirali kot digitalno napredno banko, ki omogoča odprtje računa preko spleta brez obiska banke. S pomočjo člankov na različnih spletnih portalih bralce tudi izobražujejo o prednostih spletnega odprtja bančnega računa ter o tem, kako poskrbeti za bolj varne spletne nakupe.
Elementi akcije: spletno oglaševanje, vsebinski marketing
Predstavnici naročnika: Anja Bavčar in Kristina Berčon
Vodja projekta: Nace Tomc
Kreativni direktor: Tine Lugarič
Tekstopiska: Maja Burja
Oblikovalka: Nina Zadravec
Medijski agenciji: Grey, iPROM