ALMA RAS JE DRUGO IME ZA UDOBJE
Novejša znamka pižam in spodnjega perila na slovenskem trgu Alma Ras, ki je v regiji sicer že prisotna, je skupaj z agencijo Saatchi&Saatchi prenovila marketinško strategijo.
Alma Ras
Kratek opis akcije: Prenova obsega zavzemanje pozicije udobja, saj so izdelki izdelani iz mehkih, voljnih in naravnih materialov, ki udobje zagotavljajo. Osvežena je vizualna podoba znamke skozi art direkcijo, ki zagotavlja večjo zaznavnost in podpira željeno pozicijo. Hkrati pa je nova tudi strategija uporabe medijskih kanalov, tako off- kot online. Marketinško strategijo so prenovili sprva za slovenski trg, v nadaljevanju pa po vseh regiji. Prva jesenska aktivnost je namenjena pozicioniranju, spoznavanju z znamko in obiskom spletne trgovine kot uvod v zaključek leta. Po tem sledi kampanja z vplivneži in oglaševanje garancije za boljši spanec.
Elementi akcije: zunanje oglaševanje, tiskani oglasi, spletna strana, družbeni mediji, digitalno oglaševanje, znamčenje prodajnih mest, programatično oglaševanje.
Naročnik: ALMA RAS
Predstavnici naročnika: Nermina Kadrić in Mervana Muhović
Agencija: Saatchi&Saatchi Ljubljana (član Publicis Groupe)
Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač
Vodja projekta v agenciji: Petra Hočevar
Strateška direktorica: Maja Michieli
Kreativni direktor: Toni Tomašek
Art Direktorja: Petja Selan in Matjaž Škufca
Oblikovalec: Matjaž Škufca
Družbeni mediji: Mateja Arnež (MSL, član Publicis Groupe)
Medijska strategija in programatični zakup: Anamarija Orel (Starcom, član Publicis Groupe)
Trajanje akcije: oktober in november 2023