argeta nova embalaza
Opaženo

Argeta s prenovljeno embalažo

Argeta predstavlja celovito prenovo vseh embalaž blagovne znamke. Avtorji nove podobe, agencija Yootree, so novo vizualno podobo zasnovali tako, da odseva kakovost in izviren značaj receptov, ki dajejo namazom Argeta nezamenljiv okus.

Kratek opis akcije: S projektom prenove so se pri Argeti oddaljili od industrijskega videza, ki prevladuje pri konkurentih (po vsem svetu) znotraj kategorije, ter hladne, industrijske podobe, ki smo je vajeni na izdelkih mesnih in ribjih namazov.

Novo podobo embalaž tako krasijo unikatne ilustracije, s katerimi se podoba premika v polje obrtnih izdelkov najvišje kakovosti. »Nova podoba Argetinih dozic na drugačen in opazen način nagovarja navdušence in jim z osrednjim elementom podobe, z ilustracijo, približuje značaj in zgodbo posameznega okusa,« pravijo v agenciji Yootree.

Novi pristop podajanja vsebine se spreminja skozi celoten nabor namazov Argeta, ki na prodajni polici izstopa, uporabnikom pomaga razlikovati okuse, hkrati pa jim z opisnimi motivi predstavlja »dušo« posameznega namaza – kampiranje v naravi, počitnice na Mediteranu, neokrnjene pašnike planšarskih planin ali eksotiko Magreba.

argeta embalaza1

argeta embalaza2

Preds­tavnice naročnika: Petra Čadež, Mojca Pesendorfer in Vida Kos

Vodja projekta: Irena Dizdarević

Izvršni kreativni direktor: Tomaž Apohal

Kreativni direktor: Ivor Bogunić

Umetniška direktorja: Ivor Bogunić in Sabina Špiler

Ilustratorka: Veronika Burger

Izvedbena oblikovalca: Jože Martinčič in Armando Tul

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji