Argeta s prenovljeno embalažo
Argeta predstavlja celovito prenovo vseh embalaž blagovne znamke. Avtorji nove podobe, agencija Yootree, so novo vizualno podobo zasnovali tako, da odseva kakovost in izviren značaj receptov, ki dajejo namazom Argeta nezamenljiv okus.
Argeta (Atlantic Grupa)
Kratek opis akcije: S projektom prenove so se pri Argeti oddaljili od industrijskega videza, ki prevladuje pri konkurentih (po vsem svetu) znotraj kategorije, ter hladne, industrijske podobe, ki smo je vajeni na izdelkih mesnih in ribjih namazov.
Novo podobo embalaž tako krasijo unikatne ilustracije, s katerimi se podoba premika v polje obrtnih izdelkov najvišje kakovosti. »Nova podoba Argetinih dozic na drugačen in opazen način nagovarja navdušence in jim z osrednjim elementom podobe, z ilustracijo, približuje značaj in zgodbo posameznega okusa,« pravijo v agenciji Yootree.
Novi pristop podajanja vsebine se spreminja skozi celoten nabor namazov Argeta, ki na prodajni polici izstopa, uporabnikom pomaga razlikovati okuse, hkrati pa jim z opisnimi motivi predstavlja »dušo« posameznega namaza – kampiranje v naravi, počitnice na Mediteranu, neokrnjene pašnike planšarskih planin ali eksotiko Magreba.
Predstavnice naročnika: Petra Čadež, Mojca Pesendorfer in Vida Kos
Vodja projekta: Irena Dizdarević
Izvršni kreativni direktor: Tomaž Apohal
Kreativni direktor: Ivor Bogunić
Umetniška direktorja: Ivor Bogunić in Sabina Špiler
Ilustratorka: Veronika Burger
Izvedbena oblikovalca: Jože Martinčič in Armando Tul