ave
Opaženo

Ave mojstri vedo, kaj je strast

AVE Panvita prenavlja embalažo in komunikacijo v sodelovanju s skupino Herman & partnerji.

Kratek opis akcije: AVE Panvita je eno od redkih podjetij, ki se lahko pohvali s proizvodnim nadzorom od njive do mize, z domačo krmo in širokim izborom ponudbe. Zato je prihajajoči stoti jubilej priložnost, da v novo stoletje poslovanja vstopi z novo embalažo in komunikacijo.

Sporočilo oglaševalske akcije izhaja iz porekla in poslanstva blagovne znamke. Strast, ki določa prekmursko gostoljubje, povezanost in odnos do dela, so izpostavili kot temo, ki jih ločuje od konkurence. In prav to je tisto, kar naredi vrhunske mesnine, ki ustvarjajo vsakdanje kuharske mojstre med nami. »Upravičeno višje pozicioniranje blagovne znamke smo nadgradili s prepoznavno embalažo in vizualno podobo, ki omogoča opazno izpostavitev 'single minded' sporočila,« so sporočili v skupini Herman & partnerji.

Elementi akcije: televizijski in tiskani oglasi, radijski oglasi in radijska aktivacija, zunanje in spletno oglaševanje, aktivacija na družbenih omrežjih

Predstavnica naročnika: Simona Petek Čerpnjak

Kreativna direktorja: Radovan Arnold in Matej Kodrič

Tekstopisca: Matej Kodrič in Maj Kelenc

Direktorica projekta v agenciji: Arin Čebokli

Asistentka direktorice projekta v agenciji: Anja Mitrović

Umetniški direktor: Radovan Arnold

Oblikovalka: Mateja Omerzel

Digitalni strateg: Matej Sever

Medijska agencija: Media Publikum 

Intervju

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

blaz
06. 11. 2024

Priljubljenost TikToka ne pojenja, o čemer smo se pogovarjali z Blažem Vižintinom,…

Naši avtorji