Ave mojstri vedo, kaj je strast
AVE Panvita prenavlja embalažo in komunikacijo v sodelovanju s skupino Herman & partnerji.
Panvita Mir
Kratek opis akcije: AVE Panvita je eno od redkih podjetij, ki se lahko pohvali s proizvodnim nadzorom od njive do mize, z domačo krmo in širokim izborom ponudbe. Zato je prihajajoči stoti jubilej priložnost, da v novo stoletje poslovanja vstopi z novo embalažo in komunikacijo.
Sporočilo oglaševalske akcije izhaja iz porekla in poslanstva blagovne znamke. Strast, ki določa prekmursko gostoljubje, povezanost in odnos do dela, so izpostavili kot temo, ki jih ločuje od konkurence. In prav to je tisto, kar naredi vrhunske mesnine, ki ustvarjajo vsakdanje kuharske mojstre med nami. »Upravičeno višje pozicioniranje blagovne znamke smo nadgradili s prepoznavno embalažo in vizualno podobo, ki omogoča opazno izpostavitev 'single minded' sporočila,« so sporočili v skupini Herman & partnerji.
Elementi akcije: televizijski in tiskani oglasi, radijski oglasi in radijska aktivacija, zunanje in spletno oglaševanje, aktivacija na družbenih omrežjih
Predstavnica naročnika: Simona Petek Čerpnjak
Kreativna direktorja: Radovan Arnold in Matej Kodrič
Tekstopisca: Matej Kodrič in Maj Kelenc
Direktorica projekta v agenciji: Arin Čebokli
Asistentka direktorice projekta v agenciji: Anja Mitrović
Umetniški direktor: Radovan Arnold
Oblikovalka: Mateja Omerzel
Digitalni strateg: Matej Sever
Medijska agencija: Media Publikum