ave
Opaženo

Ave mojstri vedo, kaj je strast

AVE Panvita prenavlja embalažo in komunikacijo v sodelovanju s skupino Herman & partnerji.

Kratek opis akcije: AVE Panvita je eno od redkih podjetij, ki se lahko pohvali s proizvodnim nadzorom od njive do mize, z domačo krmo in širokim izborom ponudbe. Zato je prihajajoči stoti jubilej priložnost, da v novo stoletje poslovanja vstopi z novo embalažo in komunikacijo.

Sporočilo oglaševalske akcije izhaja iz porekla in poslanstva blagovne znamke. Strast, ki določa prekmursko gostoljubje, povezanost in odnos do dela, so izpostavili kot temo, ki jih ločuje od konkurence. In prav to je tisto, kar naredi vrhunske mesnine, ki ustvarjajo vsakdanje kuharske mojstre med nami. »Upravičeno višje pozicioniranje blagovne znamke smo nadgradili s prepoznavno embalažo in vizualno podobo, ki omogoča opazno izpostavitev 'single minded' sporočila,« so sporočili v skupini Herman & partnerji.

Elementi akcije: televizijski in tiskani oglasi, radijski oglasi in radijska aktivacija, zunanje in spletno oglaševanje, aktivacija na družbenih omrežjih

Predstavnica naročnika: Simona Petek Čerpnjak

Kreativna direktorja: Radovan Arnold in Matej Kodrič

Tekstopisca: Matej Kodrič in Maj Kelenc

Direktorica projekta v agenciji: Arin Čebokli

Asistentka direktorice projekta v agenciji: Anja Mitrović

Umetniški direktor: Radovan Arnold

Oblikovalka: Mateja Omerzel

Digitalni strateg: Matej Sever

Medijska agencija: Media Publikum 

Intervju

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

Naši avtorji