AVE piščanec brez GSO
Grey Ljubljana je za Skupino Panvita zasnoval celostno komunikacijsko in kreativno strategijo lansiranja prekmurskega piščanca Ave, od oblikovanja embalaže do oglaševanja in vsebinskega marketinga.
Panvita
Kratek opis akcije: Skupina Panvita kot prva med večjimi proizvajalci predstavlja piščanca, krmljenega izključno s slovenskimi žiti in v celoti rejenega brez gensko spremenjenih organizmov. Fokusne skupine in raziskave so pokazale, da se slovenski potrošnik ne zaveda vpliva slovenske krme na kakovost in okus piščanca ter ne razume, kaj pomeni GSO. Grey Ljubljana je zato komunikacijsko in kreativno strategijo lansiranja prekmurskega piščanca Ave zasnoval skozi tri strateške stebre, ki potekajo vzporedno in se med seboj dopolnjujejo: izobraževanje, informiranje in pozicioniranje.
Embalaža in oglaševanje, namenjena pozicioniranju, v osrednjo vlogo postavljata ilustriranega piščanca ter jasno vzpostavljata povezavo med krmo iz slovenskih žit in polnim okusom piščanca. Izobraževanje in informiranje o slovenski krmi, GSO in pravilni pripravi piščancev potekata v sodelovanju z nutricionistko in medijskimi partnerji ter sta namenjena poučevanju o pomenu krme piščancev in reji brez GSO.
Elementi akcije: celostna komunikacijska in kreativna strategija lansiranja in pozicioniranja, oblikovanje embalaže, televizijsko oglaševanje, spletno oglaševanje, radijski oglas, pogovorna radijska oddaja, vsebinski marketing, družbena omrežja in prodajna mesta
Predstavnika naročnika: Simona Petek in Toni Balažič
Izvršna kreativna direktorica: Petra Krulc
Strateginja: Špela Žorž
Direktorica projektov: Dunja Budair Prelog
Vodja projekta v agenciji: Špela Vuga
Kreativna direktorica: Katja Petrin Dornik
Tekstopisec: Klemen Šefer
Umetniški direktor: Matija Primc
Oblikovalka: Hana Domijan
Digitalna oblikovalka:Urška Kos
Produkcijska hiša: BRIGHT, vizualne komunikacije
Režiser: Luka Stanovnik
DOP: Sašo Štih
Medijska agencija: Media Publikum
PR agencija: Stratkom