z
Opaženo

Barcaffè: Največji zakladi so ujeti v srcu in malih škatlicah

Barcaffè in agencija Herman & partnerji predstavljata tržnokomunikacijsko akcijo, v kateri slavijo Barcaffèjeve pločevinke za kavo, v katerih se prepletajo vonji, okusi in spomini.

Kratek opis akcije: Kava, ta čarobna pijača, ki nas objame s svojim vonjem in nas prebudi s svojim okusom, je kot dragocen zaklad, hranjen v majhnih škatlicah. Pločevinka, v kateri jo doma hranimo, nam že zjutraj polepša dan. Vsakokrat, ko odpremo njen pokrov, vonj po kavi poboža nos in napove prvi požirek kave, še preden je ta skuhana. Te majhne škatlice skozi čas postanejo zakladnice spominov, kjer se prepletajo vonji, okusi in toplina skupnih trenutkov v objemu najdražjih in družbi prijateljev. Pločevinka Barcaffè je skozi desetletja postala kultni element slovenskih kuhinj, kmalu pa nas bo razveselila tudi v svoji najnovejši podobi. Akcijo začenjajo s televizijskim oglasom, v katerem gledalci spoznajo mamo in njenega zvedavega sinčka, ki opazuje mamico, kako vsako jutro odpre pločevinko s kavo Barcaffè, ob njenem vonju pripre oči in se nasmehne. V svoji glavici si malček zamisli, da ima mamica v tej škatlici gotovo skrit svoj največji zaklad, zato se odloči, da bo tudi sam vse svoje zakladke pospravil v tako malo škatlico.

»Kava v majhnih škatlah in spomini v srcu nas opominjajo, da so najdragocenejše stvari tiste, ki jih lahko delimo z drugimi. Skupaj tvorijo edinstveno mešanico našega življenja, ki nas bogati in navdihuje. Zato naj bodo naša srca odprta za nove spomine, naše škatle s kavo pa vedno pripravljene na deljenje čarobnih trenutkov s tistimi, ki jih imamo najrajši,« poetično pravijo snovalci akcije.

z

Elementi akcije: televizijski oglas, zunanje oglaševanje, tiskani oglasi, spletno oglaševanje, družbena omrežja, gradiva na prodajnih mestih

Predstavnici naročnika: Tihana Vujčić, Jelena Milinkovič, Lea Kopina, Marko Cerovšek

Agencija: Herman&partnerji

Kreativna direktorica: Katja Petrin Dornik

Kreativna strateginja: Aida Gadžo

Umetniški direktor: Gregor Čeferin

Direktorici projekta: Arin Gašperin in Katja Grosman

Oblikovalki: Špela Medak in Ewa Bogataj

Družbena omrežja in digital:  Agencija 101

Produkcija: Kinomotel

Fotograf: Peter Giodani

Medijska agencija: ProMedia Group

 

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji