Barcaffè: Največji zakladi so ujeti v srcu in malih škatlicah
Barcaffè in agencija Herman & partnerji predstavljata tržnokomunikacijsko akcijo, v kateri slavijo Barcaffèjeve pločevinke za kavo, v katerih se prepletajo vonji, okusi in spomini.
Barcaffè
Kratek opis akcije: Kava, ta čarobna pijača, ki nas objame s svojim vonjem in nas prebudi s svojim okusom, je kot dragocen zaklad, hranjen v majhnih škatlicah. Pločevinka, v kateri jo doma hranimo, nam že zjutraj polepša dan. Vsakokrat, ko odpremo njen pokrov, vonj po kavi poboža nos in napove prvi požirek kave, še preden je ta skuhana. Te majhne škatlice skozi čas postanejo zakladnice spominov, kjer se prepletajo vonji, okusi in toplina skupnih trenutkov v objemu najdražjih in družbi prijateljev. Pločevinka Barcaffè je skozi desetletja postala kultni element slovenskih kuhinj, kmalu pa nas bo razveselila tudi v svoji najnovejši podobi. Akcijo začenjajo s televizijskim oglasom, v katerem gledalci spoznajo mamo in njenega zvedavega sinčka, ki opazuje mamico, kako vsako jutro odpre pločevinko s kavo Barcaffè, ob njenem vonju pripre oči in se nasmehne. V svoji glavici si malček zamisli, da ima mamica v tej škatlici gotovo skrit svoj največji zaklad, zato se odloči, da bo tudi sam vse svoje zakladke pospravil v tako malo škatlico.
»Kava v majhnih škatlah in spomini v srcu nas opominjajo, da so najdragocenejše stvari tiste, ki jih lahko delimo z drugimi. Skupaj tvorijo edinstveno mešanico našega življenja, ki nas bogati in navdihuje. Zato naj bodo naša srca odprta za nove spomine, naše škatle s kavo pa vedno pripravljene na deljenje čarobnih trenutkov s tistimi, ki jih imamo najrajši,« poetično pravijo snovalci akcije.
Elementi akcije: televizijski oglas, zunanje oglaševanje, tiskani oglasi, spletno oglaševanje, družbena omrežja, gradiva na prodajnih mestih
Predstavnici naročnika: Tihana Vujčić, Jelena Milinkovič, Lea Kopina, Marko Cerovšek
Agencija: Herman&partnerji
Kreativna direktorica: Katja Petrin Dornik
Kreativna strateginja: Aida Gadžo
Umetniški direktor: Gregor Čeferin
Direktorici projekta: Arin Gašperin in Katja Grosman
Oblikovalki: Špela Medak in Ewa Bogataj
Družbena omrežja in digital: Agencija 101
Produkcija: Kinomotel
Fotograf: Peter Giodani
Medijska agencija: ProMedia Group