m
Opaženo

Barilla: Recept za povezanost, že od leta 1877

Znamka testenin Barilla je v novi oglaševalski akciji prikazala recept za povezanost z najbližjimi – z doma pripravljeno večerjo.

Kratek opis kampanje: Telefon, ki zvoni v prazno. Zaslon, v katerega nihče ne gleda. Službene obveznosti, ki se zavlečejo krepko čez delovni čas. To je le nekaj motenj, ki nam v hitrem tempu življenja preprečujejo, da bi se povezali s svojimi najbližjimi. Barilla jih je naslovila v svoji zadnji akciji in »postregla« z ultimativnim receptom za povezanost – doma pripravljeno večerjo. Ta je tako okusna, da se ob njej vsi družinski člani znova povežejo med sabo, motnje iz okolice, ki se neuspešno borijo za njihovo pozornost, pa uspešno ignorirajo.

»Trdno smo prepričani, da hrana združuje ljudi, zato smo testenine želeli predstaviti kot ultimativen znak ljubezni, ki jo delimo s svojimi najbližjimi. Tako kot krožnik testenin,« je o kampanji povedala Ilaria Lodigiani, vodja marketinga Barilla Italija. K receptu za povezanost kot ključnemu sporočilu kampanje jih je navdihnila nedavna opravljena raziskava, v kateri so ugotovili, da skoraj polovica njihovih potrošnikov verjame, da bi bili bolj srečni, če bi imeli več časa za svoje najbližje; več kot tretjina je prepričana tudi, da se s svojimi bližnjimi za mizo lažje povežejo, če jedo isto hrano.

Akcija, ki vključuje tako klasične kot digitalne medije, je bila v celoti ustvarjena v Le Pub Milano, regionalno pa jo je prilagodila agencija Publicis Slovenia; poleg televizijskega in digitalnega oglaševanja za slovenski, hrvaški, srbski in bosanski trg so poskrbeli tudi za pripravo POS-materialov za celotno regijo (slovenski, hrvaški, srbski, bosanski, črnogorski, albanski, kosovski trg).

mm

Elementi kampanje: televizijski oglasi, zunanje oglaševanje, promocija na prodajnih mestih, lastni kanali, spletno oglaševanje, družbena omrežja

Predstavnica naročnika: Ana Jamnik

Agencija: Publicis Slovenija

Direktorica projekta v agenciji: Sabina Raca Habjan

Tekstopiska: Mateja Arnež

Izvedbena oblikovalca: Lea Mesarič in Robert Lupše

Trajanje kampanje: od septembra do novembra 2023

 

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji