Beefeater Gin & Tonic – modni natečaj REDical Park
Beefeater Gin & Tonic z namenom podpore modnih oblikovalcev, delujočih v slovenskem prostoru, razpisuje modni natečaj REDical Park.
Beefeater Gin & Tonic
Kratek opis aktivacije: Gre za nadaljevanje lanske aktivacije, v okviru katere so z že uveljavljenimi domačimi imeni ustvarili poletno kolekcijo ulične mode. Podjetje Pernod Ricard, ki je lastnik znamke Beefeater Gin & Tonic, želi z natečajem poiskati osem finalistov in zmagovalca ter z njimi ustvariti omejeno street kolekcijo, ki bo temeljila na urbani sceni, nekonvencionalnem modnem izrazu in rdeči barvi.
Žirija, v kateri so Jan Brovč, Maja Šebenik, Dominika in Katarina Bučar, Sanja Grohar, Anže Cazzafura in Tina Mentol, bo finaliste in zmagovalca izbrala po 20. juniju 2022. Člani žirije se ciljni skupini predstavljajo v seriji videov in fotografij, posnetih v Cukrarni, ki z umetniško smerjo jasno nakazujejo navdih za kolekcijo. Finaliste in zmagovalca bodo člani žirije mentorirali, podjetje Pernod Ricard jim bo podelilo štipendije, nato pa se bodo z omejeno kolekcijo predstavili na modni reviji.
Elementi akcije: posnetki in fotografije na družbenih omrežjih
Predstavnici naročnika: Eva Japelj in Saša Novak
Direktorica naročnika v agenciji in vodja projekta: Sonja Vlašič
Asistentka projekta: Tinkara Nared
Tekstopiska: Neža Lešek
Umetniški direktor: Marko Klemen
Fotografinja: Lara Rožemberg
Snemanje in montaža: Andrej Srebrnjak
Čas trajanja akcije: od 10. maja do 10. julija 2022