gin
Opaženo

Beefeater Gin & Tonic – modni natečaj REDical Park

Beefeater Gin & Tonic z namenom podpore modnih oblikovalcev, delujočih v slovenskem prostoru, razpisuje modni natečaj REDical Park.

Kratek opis aktivacije: Gre za nadaljevanje lanske aktivacije, v okviru katere so z že uveljavljenimi domačimi imeni ustvarili poletno kolekcijo ulične mode. Podjetje Pernod Ricard, ki je lastnik znamke Beefeater Gin & Tonic, želi z natečajem poiskati osem finalistov in zmagovalca ter z njimi ustvariti omejeno street kolekcijo, ki bo temeljila na urbani sceni, nekonvencionalnem modnem izrazu in rdeči barvi.

Žirija, v kateri so Jan Brovč, Maja Šebenik, Dominika in Katarina Bučar, Sanja Grohar, Anže Cazzafura in Tina Mentol, bo finaliste in zmagovalca izbrala po 20. juniju 2022. Člani žirije se ciljni skupini predstavljajo v seriji videov in fotografij, posnetih v Cukrarni, ki z umetniško smerjo jasno nakazujejo navdih za kolekcijo. Finaliste in zmagovalca bodo člani žirije mentorirali, podjetje Pernod Ricard jim bo podelilo štipendije, nato pa se bodo z omejeno kolekcijo predstavili na modni reviji.

gin1

gin2

gin3

gin4

gin5

gin6

gin7

Elementi akcije: posnetki in fotografije na družbenih omrežjih

Predstavnici naročnika: Eva Japelj in Saša Novak

Direktorica naročnika v agenciji in vodja projekta: Sonja Vlašič

Asistentka projekta: Tinkara Nared

Tekstopiska: Neža Lešek

Umetniški direktor: Marko Klemen

Fotografinja: Lara Rožemberg

Snemanje in montaža: Andrej Srebrnjak

Čas trajanja akcije: od 10. maja do 10. julija 2022

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji