BFF: Najboljši prijateljici potipaj po zdravju
V združenju Europa Donna Slovenija so skupaj z agencijo AV Studio zasnovali letošnjo kampanjo ob rožnatem oktobru. V njej se osredotočajo na pomen prijateljstva.
Europa Donna Slovenija vsako leto v mednarodnem mesecu osveščanja o raku dojk ozavešča o pomenu zdravega načina življenju in zgodnjega odkrivanja raka dojk. »V Sloveniji vsako leto za rakom dojk zboli več kot 1.500 oseb. Je eden najpogostejših rakov pri ženskah, za njim pa lahko zbolijo tudi moški. Vsako leto želimo s sporočili o pomenu zdravega načina življenja in zgodnjega odkrivanja raka dojk doseči čim več posameznikov,« pravijo.
V letošnji kampanji poudarjajo pomen prijateljstva. Pri tem izhajajo iz prepričanja, da ženskam ni vseeno za naše prijateljice, za katere ne želimo, da zbolijo, hkrati pa moč prijateljstva pomaga pri soočanju z boleznijo. Letošnja kampanja »BFF: Najboljši prijateljici potipaj po zdravju« tako prinaša pomembno sporočilo in nagovarja ženske, da redno opravljajo samopregled dojk in samopregled priporočijo tudi svojim prijateljicam.
Medijska kampanja je namenjena predvsem mlajšim in poteka v sodelovanju z vplivnicami na družbenih omrežjih, avtobusih Ljubljanskega potniškega prometa, plakatnih mestih TAM-TAM po Sloveniji, z oglasnim prostorom pa so jih podprli tudi različni elektronski in tiskani mediji. Mladim so se približali tudi s promocijskimi razglednicami DPG in nalepkami na ogledalih Finih oglasov po Sloveniji.