Black Chili Driving Experience
Podjetje Continental Adria je v sodelovanju z Agencijo 101 pripravilo oglaševalsko akcijo za projekt Black Chili Driving Experience. Z njim želijo še utrditi položaj blagovne znamke v regiji.
Continental Adria
Kratek opis akcije: V okviru projekta so 16 izbrancev iz osmih držav odpeljali na 4-dnevno doživetje v Provanso, kjer so ti lahko preizkušali pnevmatike Black Chili. Za sodelovanje se je potegovalo 12.000 uporabnikov, ki so jih k reševanju inovativnega video kviza na spletni strani povabili z lokalizirano medijsko akcijo. Izkušnjo nagrajencev za volanom prestižnih avtomobilov so dokumentirali in ustvarili video, s katerim so utrdili sporočilo, »da Continental Adria z razvojem vrhunskih pnevmatik in drugih tehnologij omogoča ne le varno vožnjo, ampak tudi nepozabna doživetja,« kot so sporočili iz podjetja.
Elementi akcije: spletna stran in spletni oglasi, televizijsko oglaševanje, zunanje oglaševanje, tiskani oglasi, družbena omrežja
Medijska agencija: Media Publikum
Predstavnika naročnika: Luka Maselj in Steve Schober
Vodja projekta v agenciji: Marjan Štangelj
Asistent vodje projektov: Timotej Vorih
Kreativni direktor: Sašo Petek
Tekstopisec: Žan Rus
Umetniški direktor: Primož Kos
Oblikovalca: Aleš Vrbančič in Neja Kalana
Oblikovalec digitalne izkušnje: Edin Nasufović
Spletni razvijalec: Leon Škrilec
Produkcijska hiša: Marko Šalamun – Final Focus
Čas trajanja akcije: 22. marec 2019 – 14. april 2019