đuro
Opaženo

Black‘n‘Easy Strong

V agenciji Idea Plus Communications so pripravili oglaševalsko akcijo za novi izdelek v Barcaffèjevi liniji izdelkov Black‘n‘Easy.

Kratek opis akcije: »Linija izdelkov Black‘n‘Easy je tista, ki v minuti zbudi tudi eno od največjih igralskih zvezd v regiji Branka Đurića – Đura. Kava nove generacije, brez katere si Đuro ne predstavlja več svojih juter, je zdaj bogatejša še za močnejšo različico Black‘n‘Easy Strong. Poleg večje količine kave v posameznem praktičnem pakiranju se Black'n'Easy Strong ponaša z intenzivnejšo aromo, značilno za sveže mleto praženo kavo. Prava rešitev za jutra, ko nam je poleg okusa pomembno, da nas kava hitro prebudi in nam da dodatni zagon za začetek novega dne,« pravijo v Barcaffèju.

Elementi akcije: televizijski oglas, aktivnosti na prodajnih mestih, družbena omrežja, spletni mediji

Predstavnica naročnika: Nika Filipič

Vodja projekta v agenciji: Ljiljana Malenović

Kreativni direktor: Toni Laurenčić

Tekstopisec: Slobodan Hrnjak

Umetniški direktor: Nikola Cvetković

Produkcijska hiša: Idea Plus Communications

Režiser: Srđan Dragojević

Medijska agencija: Media Publikum

Trajanje akcije: november – december 2020

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji