Black‘n‘Easy Strong
V agenciji Idea Plus Communications so pripravili oglaševalsko akcijo za novi izdelek v Barcaffèjevi liniji izdelkov Black‘n‘Easy.
Barcaffè
Kratek opis akcije: »Linija izdelkov Black‘n‘Easy je tista, ki v minuti zbudi tudi eno od največjih igralskih zvezd v regiji Branka Đurića – Đura. Kava nove generacije, brez katere si Đuro ne predstavlja več svojih juter, je zdaj bogatejša še za močnejšo različico Black‘n‘Easy Strong. Poleg večje količine kave v posameznem praktičnem pakiranju se Black'n'Easy Strong ponaša z intenzivnejšo aromo, značilno za sveže mleto praženo kavo. Prava rešitev za jutra, ko nam je poleg okusa pomembno, da nas kava hitro prebudi in nam da dodatni zagon za začetek novega dne,« pravijo v Barcaffèju.
Elementi akcije: televizijski oglas, aktivnosti na prodajnih mestih, družbena omrežja, spletni mediji
Predstavnica naročnika: Nika Filipič
Vodja projekta v agenciji: Ljiljana Malenović
Kreativni direktor: Toni Laurenčić
Tekstopisec: Slobodan Hrnjak
Umetniški direktor: Nikola Cvetković
Produkcijska hiša: Idea Plus Communications
Režiser: Srđan Dragojević
Medijska agencija: Media Publikum
Trajanje akcije: november – december 2020