bob
Opaženo

bob drži obljubo že 12 let

Letošnjega poletja ni zaznamoval samo dvig temperature, temveč tudi dvig cen naročnin nekaterih mobilnih operaterjev.

Kratek opis akcije: V luči poletnih podražitev so pri blagovni znamki bob v sodelovanju z agencijo Internavti pripravili kampanjo, s katero so ponovno spomnili na dejstvo, da svojih paketov niso podražili že 12 let. »S serijo izstopajočih sporočil je bob pokazal, da kljub premikom konkurence drži svojo obljubo in ne viša cen svojih paketov. Še več, med trajanjem kampanje je pripravil posebno akcijo za nove naročnike, kjer je ceno svojih paketov znižal na le 5 evrov na mesec. Za vse, ki se ne strinjajo s podražitvami, je na spletni strani zbral tudi nasvete in navodila, kako z lahkoto zamenjati operaterja brez pogodbene kazni, ter izsledke raziskave o tem, kaj o podražitvah pravijo uporabniki,« pravijo snovalci akcije.

Elementi akcije: radijsko in zunanje oglaševanje, družbena omrežja

Predstavniki naročnika: Irena Čotar, Anja Bogataj in Jure Hrvatin

Vodji projekta v agenciji: Maja Gazvoda in Damjan Koren (TAM-TAM)

Kreativni direktor: Dominik Bagola

Tekstopisec: Andraž Čelik

Družbena omrežja: Nadja Jelšnik in Andreja Počkaj

Oblikovalec: Nejc Romih

Intervju

Peter Vidmar
11. 09. 2024

»Športni marketing je strateško in učinkovito orodje za povečanje ugleda blagovnih znamk…

Učinkovitih sponzorskih aktivacij je zagotovo premalo. Vsako sponzorstvo potrebuje aktivacijo, saj je v nasprotnem primeru sponzorstvo bistveno manj…

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Kragelj arhitekti
31. 08. 2024

Načini in oblike dela se hitro spreminjajo, zato so delovni prostori vse manj…

»Dobri delovni prostori so tudi strateško poslovno orodje, s katerim lahko podjetje vpliva na svojo podobo v javnosti ter na prepoznavnost in ugled…

Naši avtorji