bob
Opaženo

bob drži obljubo že 12 let

Letošnjega poletja ni zaznamoval samo dvig temperature, temveč tudi dvig cen naročnin nekaterih mobilnih operaterjev.

Kratek opis akcije: V luči poletnih podražitev so pri blagovni znamki bob v sodelovanju z agencijo Internavti pripravili kampanjo, s katero so ponovno spomnili na dejstvo, da svojih paketov niso podražili že 12 let. »S serijo izstopajočih sporočil je bob pokazal, da kljub premikom konkurence drži svojo obljubo in ne viša cen svojih paketov. Še več, med trajanjem kampanje je pripravil posebno akcijo za nove naročnike, kjer je ceno svojih paketov znižal na le 5 evrov na mesec. Za vse, ki se ne strinjajo s podražitvami, je na spletni strani zbral tudi nasvete in navodila, kako z lahkoto zamenjati operaterja brez pogodbene kazni, ter izsledke raziskave o tem, kaj o podražitvah pravijo uporabniki,« pravijo snovalci akcije.

Elementi akcije: radijsko in zunanje oglaševanje, družbena omrežja

Predstavniki naročnika: Irena Čotar, Anja Bogataj in Jure Hrvatin

Vodji projekta v agenciji: Maja Gazvoda in Damjan Koren (TAM-TAM)

Kreativni direktor: Dominik Bagola

Tekstopisec: Andraž Čelik

Družbena omrežja: Nadja Jelšnik in Andreja Počkaj

Oblikovalec: Nejc Romih

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji