bob drži obljubo že 12 let
Letošnjega poletja ni zaznamoval samo dvig temperature, temveč tudi dvig cen naročnin nekaterih mobilnih operaterjev.
bob
Kratek opis akcije: V luči poletnih podražitev so pri blagovni znamki bob v sodelovanju z agencijo Internavti pripravili kampanjo, s katero so ponovno spomnili na dejstvo, da svojih paketov niso podražili že 12 let. »S serijo izstopajočih sporočil je bob pokazal, da kljub premikom konkurence drži svojo obljubo in ne viša cen svojih paketov. Še več, med trajanjem kampanje je pripravil posebno akcijo za nove naročnike, kjer je ceno svojih paketov znižal na le 5 evrov na mesec. Za vse, ki se ne strinjajo s podražitvami, je na spletni strani zbral tudi nasvete in navodila, kako z lahkoto zamenjati operaterja brez pogodbene kazni, ter izsledke raziskave o tem, kaj o podražitvah pravijo uporabniki,« pravijo snovalci akcije.
Elementi akcije: radijsko in zunanje oglaševanje, družbena omrežja
Predstavniki naročnika: Irena Čotar, Anja Bogataj in Jure Hrvatin
Vodji projekta v agenciji: Maja Gazvoda in Damjan Koren (TAM-TAM)
Kreativni direktor: Dominik Bagola
Tekstopisec: Andraž Čelik
Družbena omrežja: Nadja Jelšnik in Andreja Počkaj
Oblikovalec: Nejc Romih