bob
Opaženo

bob drži obljubo že 12 let

Letošnjega poletja ni zaznamoval samo dvig temperature, temveč tudi dvig cen naročnin nekaterih mobilnih operaterjev.

Kratek opis akcije: V luči poletnih podražitev so pri blagovni znamki bob v sodelovanju z agencijo Internavti pripravili kampanjo, s katero so ponovno spomnili na dejstvo, da svojih paketov niso podražili že 12 let. »S serijo izstopajočih sporočil je bob pokazal, da kljub premikom konkurence drži svojo obljubo in ne viša cen svojih paketov. Še več, med trajanjem kampanje je pripravil posebno akcijo za nove naročnike, kjer je ceno svojih paketov znižal na le 5 evrov na mesec. Za vse, ki se ne strinjajo s podražitvami, je na spletni strani zbral tudi nasvete in navodila, kako z lahkoto zamenjati operaterja brez pogodbene kazni, ter izsledke raziskave o tem, kaj o podražitvah pravijo uporabniki,« pravijo snovalci akcije.

Elementi akcije: radijsko in zunanje oglaševanje, družbena omrežja

Predstavniki naročnika: Irena Čotar, Anja Bogataj in Jure Hrvatin

Vodji projekta v agenciji: Maja Gazvoda in Damjan Koren (TAM-TAM)

Kreativni direktor: Dominik Bagola

Tekstopisec: Andraž Čelik

Družbena omrežja: Nadja Jelšnik in Andreja Počkaj

Oblikovalec: Nejc Romih

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji