Bodi ti. Bodi Akeš!
Kreativna agencija Erpium je za Abanko zasnovala celostno oglaševalsko akcijo, namenjeno dijakom in študentom.
Abanka
Kratek opis akcije: »V ospredje postavljamo pristno bistvo posameznika. Mlade spodbujamo, da so to, kar so, kar počnejo, kar jih veseli in da se izražajo na svoj, edinstven način. S svojo tržno podznamko Akeš podpiramo mlade, ki se jim prilagajamo tako komunikacijsko kot tudi s svojo ponudbo brezplačnih bančnih storitev,« pravijo v Abanki.
Sporočilo akcije »Bodi ti. Bodi Akeš!« so podkrepili z nagradno igro, v kateri so k sodelovanju povabili 20 mladih »akeševcev« in »akeševk«, za katere pravijo, da so vsak na svojem področju delovanja posebni in edinstveni. Postavili so jih pred sedem tedenskih izzivov, kjer vsak v svojem slogu predstavlja prednosti osebnega računa Akeš in drugih bančnih storitev, zanimivih za mlade. Vsak teden nagradne igre prinaša 20 novih fotografij, objavljenih na spletni strani. Ostali predstavniki ciljne skupine v nagradni igri sodelujejo z všečkanjem fotografije svojega favorita in se s tem uvrščajo v žreb za 1000 evrov žepnine ali katero od 49 tedenskih nagrad. Spletni strani s fotogalerijo in platformo za glasovanje ter videovsebinam na YouTubu so dodali še ulično promocijo z gverilo, v kateri bodo v fotoprikolici lovili pristne zabavne trenutke z Akešem na različnih dogodkih za mlade.
Tedenske fotografije »akeševcev« z največ všečki predstavljajo motive oglasnih pasic digitalnih in klasičnih oglasnih površin. Dinamika motivov bo tako skrbela za pozitivna presenečenja in privlačnost oglasov vseh sedem tednov akcije.
Elementi akcije: spletno mesto, foto- in videoprodukcija, spletno in mobilno oglaševanje, družbena omrežja, klasični in digitalni oglasni panoji, ulična promocija, gverila
Predstavnika naročnika: Sandra Njegovan in Andrej Šadl
Vodja projekta v agenciji: Katja Kužner
Kreativni direktor: Matjaž Jarkovič
Tekstopisci: Matjaž Jarkovič, Špela Bregar in Nina Černič
Umetniška direktorica: Vanja Lojen
Oblikovalci: Vanja Lojen, Petra Brelih in Domen Čas
Video produkcija: Domen Čas
Fotograf: Matic Kremžar
Medijska agencija: PHD