akeš
Opaženo

Bodi ti. Bodi Akeš!

Kreativna agencija Erpium je za Abanko zasnovala celostno oglaševalsko akcijo, namenjeno dijakom in študentom.

Kratek opis akcije: »V ospredje postavljamo pristno bistvo posameznika. Mlade spodbujamo, da so to, kar so, kar počnejo, kar jih veseli in da se izražajo na svoj, edinstven način. S svojo tržno podznamko Akeš podpiramo mlade, ki se jim prilagajamo tako komunikacijsko kot tudi s svojo ponudbo brezplačnih bančnih storitev,« pravijo v Abanki.

Sporočilo akcije »Bodi ti. Bodi Akeš!« so podkrepili z nagradno igro, v kateri so k sodelovanju povabili 20 mladih »akeševcev« in »akeševk«, za katere pravijo, da so vsak na svojem področju delovanja posebni in edinstveni. Postavili so jih pred sedem tedenskih izzivov, kjer vsak v svojem slogu predstavlja prednosti osebnega računa Akeš in drugih bančnih storitev, zanimivih za mlade. Vsak teden nagradne igre prinaša 20 novih fotografij, objavljenih na spletni strani. Ostali predstavniki ciljne skupine v nagradni igri sodelujejo z všečkanjem fotografije svojega favorita in se s tem uvrščajo v žreb za 1000 evrov žepnine ali katero od 49 tedenskih nagrad. Spletni strani s fotogalerijo in platformo za glasovanje ter videovsebinam na YouTubu so dodali še ulično promocijo z gverilo, v kateri bodo v fotoprikolici lovili pristne zabavne trenutke z Akešem na različnih dogodkih za mlade.

Tedenske fotografije »akeševcev« z največ všečki predstavljajo motive oglasnih pasic digitalnih in klasičnih oglasnih površin. Dinamika motivov bo tako skrbela za pozitivna presenečenja in privlačnost oglasov vseh sedem tednov akcije.

akeš1

akeš2

akeš3

Elementi akcije: spletno mesto, foto- in videoprodukcija, spletno in mobilno oglaševanje, družbena omrežja, klasični in digitalni oglasni panoji, ulična promocija, gverila

Predstavnika naročnika: Sandra Njegovan in Andrej Šadl

Vodja projekta v agenciji: Katja Kužner

Kreativni direktor: Matjaž Jarkovič

Tekstopisci: Matjaž Jarkovič, Špela Bregar in Nina Černič

Umetniška direktorica: Vanja Lojen

Oblikovalci: Vanja Lojen, Petra Brelih in Domen Čas

Video produkcija: Domen Čas

Fotograf: Matic Kremžar

Medijska agencija: PHD

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji