MAGNEZIJ
Opaženo

Bodite še bolj neustavljivi z Magnezijem Krka 400

V Krki so novi izdelek Magnezij Krka 400 pospremili s komunikacijsko akcijo, v kateri sporočajo, da vsebuje še več magnezija in zato uporabnikom pomaga, da so še bolj neustavljivi.

Kratek opis akcije: Zaradi vse večjih psihičnih in fizičnih obremenitev se naše potrebe po magneziju lahko povečajo. V Krki so se zato odločili, da poleg Magnezija Krka 300, ki je v lekarnah že postal prvi izbor med magneziji, ponudijo izdelek z več magnezija. Ker ima Magnezij Krka 400 okus po pomaranči in barvo, ki mu jo daje sok rdeče pese v prahu, so komunikacijska gradiva obarvali v vpadljivo rdečo barvo. Glavna lika oglaševalske akcije sta ženska in moški, ki jima Magnezij Krka pomaga pri lažjem premagovanju vsakodnevnih izzivov in doseganju ciljev – tako na poslovnem in družinskem kot tudi športnem področju.

mg1

mg2

Elementi akcije: televizijsko, radijsko in digitalno oglaševanje, tiskani oglasi

Vodja projekta v agenciji: Nace Tomc

Kreativni direktor: Janez Rakušček

Tekstopiska: Maja Burja

Umetniški direktor: Jure Sotler

Oblikovalec: Miha Feguš

Fotograf: Ivan Bliznetsov

Režiser: Jure Matjažič

Medijska agencija: Pristop Media

Produkcijska hiša: Perfo

Čas trajanja akcije: od maja 2022

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji