MAGNEZIJ
Opaženo

Bodite še bolj neustavljivi z Magnezijem Krka 400

V Krki so novi izdelek Magnezij Krka 400 pospremili s komunikacijsko akcijo, v kateri sporočajo, da vsebuje še več magnezija in zato uporabnikom pomaga, da so še bolj neustavljivi.

Kratek opis akcije: Zaradi vse večjih psihičnih in fizičnih obremenitev se naše potrebe po magneziju lahko povečajo. V Krki so se zato odločili, da poleg Magnezija Krka 300, ki je v lekarnah že postal prvi izbor med magneziji, ponudijo izdelek z več magnezija. Ker ima Magnezij Krka 400 okus po pomaranči in barvo, ki mu jo daje sok rdeče pese v prahu, so komunikacijska gradiva obarvali v vpadljivo rdečo barvo. Glavna lika oglaševalske akcije sta ženska in moški, ki jima Magnezij Krka pomaga pri lažjem premagovanju vsakodnevnih izzivov in doseganju ciljev – tako na poslovnem in družinskem kot tudi športnem področju.

mg1

mg2

Elementi akcije: televizijsko, radijsko in digitalno oglaševanje, tiskani oglasi

Vodja projekta v agenciji: Nace Tomc

Kreativni direktor: Janez Rakušček

Tekstopiska: Maja Burja

Umetniški direktor: Jure Sotler

Oblikovalec: Miha Feguš

Fotograf: Ivan Bliznetsov

Režiser: Jure Matjažič

Medijska agencija: Pristop Media

Produkcijska hiša: Perfo

Čas trajanja akcije: od maja 2022

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji