MAGNEZIJ
Opaženo

Bodite še bolj neustavljivi z Magnezijem Krka 400

V Krki so novi izdelek Magnezij Krka 400 pospremili s komunikacijsko akcijo, v kateri sporočajo, da vsebuje še več magnezija in zato uporabnikom pomaga, da so še bolj neustavljivi.

Kratek opis akcije: Zaradi vse večjih psihičnih in fizičnih obremenitev se naše potrebe po magneziju lahko povečajo. V Krki so se zato odločili, da poleg Magnezija Krka 300, ki je v lekarnah že postal prvi izbor med magneziji, ponudijo izdelek z več magnezija. Ker ima Magnezij Krka 400 okus po pomaranči in barvo, ki mu jo daje sok rdeče pese v prahu, so komunikacijska gradiva obarvali v vpadljivo rdečo barvo. Glavna lika oglaševalske akcije sta ženska in moški, ki jima Magnezij Krka pomaga pri lažjem premagovanju vsakodnevnih izzivov in doseganju ciljev – tako na poslovnem in družinskem kot tudi športnem področju.

mg1

mg2

Elementi akcije: televizijsko, radijsko in digitalno oglaševanje, tiskani oglasi

Vodja projekta v agenciji: Nace Tomc

Kreativni direktor: Janez Rakušček

Tekstopiska: Maja Burja

Umetniški direktor: Jure Sotler

Oblikovalec: Miha Feguš

Fotograf: Ivan Bliznetsov

Režiser: Jure Matjažič

Medijska agencija: Pristop Media

Produkcijska hiša: Perfo

Čas trajanja akcije: od maja 2022

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji