Bodite še bolj neustavljivi z Magnezijem Krka 400
V Krki so novi izdelek Magnezij Krka 400 pospremili s komunikacijsko akcijo, v kateri sporočajo, da vsebuje še več magnezija in zato uporabnikom pomaga, da so še bolj neustavljivi.
Krka, d.d., Novo mesto
Kratek opis akcije: Zaradi vse večjih psihičnih in fizičnih obremenitev se naše potrebe po magneziju lahko povečajo. V Krki so se zato odločili, da poleg Magnezija Krka 300, ki je v lekarnah že postal prvi izbor med magneziji, ponudijo izdelek z več magnezija. Ker ima Magnezij Krka 400 okus po pomaranči in barvo, ki mu jo daje sok rdeče pese v prahu, so komunikacijska gradiva obarvali v vpadljivo rdečo barvo. Glavna lika oglaševalske akcije sta ženska in moški, ki jima Magnezij Krka pomaga pri lažjem premagovanju vsakodnevnih izzivov in doseganju ciljev – tako na poslovnem in družinskem kot tudi športnem področju.
Elementi akcije: televizijsko, radijsko in digitalno oglaševanje, tiskani oglasi
Vodja projekta v agenciji: Nace Tomc
Kreativni direktor: Janez Rakušček
Tekstopiska: Maja Burja
Umetniški direktor: Jure Sotler
Oblikovalec: Miha Feguš
Fotograf: Ivan Bliznetsov
Režiser: Jure Matjažič
Medijska agencija: Pristop Media
Produkcijska hiša: Perfo
Čas trajanja akcije: od maja 2022