bohinj
Opaženo

Bohinj predstavlja novost – plačilo parkirnine preko orodij za klepet

Občina Bohinj kot prva v Sloveniji ponuja obiskovalcem plačilo parkirnine preko orodij za klepet. Gre za nadgradnjo platforme ParkMeWise, ki jo je razvilo slovensko podjetje 2Mobile.

V 2Mobile pravijo, da gre za inovacijo v svetovnem merilu, ki so jo razvili v sodelovanju s tehnološkim partnerjem, ameriško platformo LivePerson. Obiskovalci Bohinja lahko od maja 2020 parkiranje plačujejo preko storitve ParkMeWise, in sicer z uporabo orodij za klepet znotraj aplikacij Viber, WhatsApp, Facebook Messenger in Apple Business Chat. Snovalci platforme, ki vključuje že več kot 10.000 parkirnih mest odprtega in zaprtega tipa ter več kot 50 parkirnih con, pravijo, da jih je k inovaciji spodbudila tudi epidemija covida-19. »Potrošniki smo se morali 'čez noč' digitalizirati, posledica tega pa je tudi povečana uporaba orodij za klepet. Inovativna metoda plačevanja parkirnine preko orodij za klepet je v časih, ko smo turisti postali previdnejšii pri vzpostavljanju stikov in še naprednejši pri uporabi sodobnih tehnologij, ponudila odličen odgovor na potrebe novodobnega turista,« pravijo.

Stroškovno najučinkovitejša rešitev

»Platforma ParkMeWise, ki je pred tem že omogočala plačevanje parkirnin preko SMS-sporočil oziroma z uporabo mobilne aplikacije, zdaj zagotavlja najbolj celovit in prilagodljiv način za plačevanje parkirnin z mobilnega telefona po meri različnih profilov mobilnih uporabnikov. Preko nje lahko plačujejo tudi tujci, ki jim za plačilo ni treba naložiti dodatne aplikacije za parkiranje. Občinam zagotavlja tudi stroškovno najučinkovitejšo rešitev in na dolgi rok omogoča prihranke pri upravljanju parkirnih sistemov«, pravi Matjaž Možina iz podjetja 2Mobile. Jože Sodja, župan občine Bohinj, ob tem izraža svoje prepričanje, da bomo v preobrazbi turistične panoge priča pospešenemu razvoju in digitalnemu preoblikovanju storitev. »Uvajanje alternativnih oblik brezstičnega plačevanje je le ena od njih,« meni.

bohinj parking

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji