borotalco
Opaženo

Borotalco Men: »Pozabi na potenje!«

Agencija Povem je v sodelovanju z Bolton Adriatic d.o.o. za linijo moških dezodorantov priljubljene blagovne znamke Borotalco zasnovala kreativno aktivacijo s prepoznavnima obrazoma iz sveta glasbe in komedije; Challetom Salletom in Gašperjem Bergantom. 

Kratek opis projekta: Kaj se vam utrne ob besedi potenje? Neprijeten vonj in potni madeži, ki jih z lahkoto opazijo vsi okrog vas? Živeti življenje z zadržki? Borotalco odgovarja: »Pozabi na potenje!«. Še več, da bi dokazali nepogrešljivo učinkovitost in zanesljivost dezodorantov moške linije Borotalco Men, je nastala kampanja, v sklopu katere se je iz ustvarjalne krize enega bolj priljubljenih slovenskih glasbenikov Challeta Salleta rodila prava moška misija. V seriji dveh krajših videov lahko tako spremljamo vedno šarmantnega glasbenika Challeta Salleta, ki na predlog nagajivega prijatelja Gašperja Berganta ustvarjalno krizo premaguje skozi naloge najrazličnejših težavnosti, z namenom, da se sprosti. A košnja trave, obrezovanje drevja in pranje avtomobila privede že do nove situacije, zmenka s privlačnim dekletom, kjer se linija dezodorantov za moške Borotalco MEN ponovno izkaže. Challeta Salleta brezkompromisno ščitijo dezodoranti linije Borotalco Men.

PR agencija: Povem d.o.o.

Naročnik: Bolton Adriatic d.o.o.

Elementi akcije: večkanalno digitalno oglaševanje, sodelovanje z influencerji, aktivnosti na prodajnih mestih

Medijska agencija: Media Publikum d.o.o.

Influencer agencija: Epidemic d.o.o.

Predstavnika naročnika: Kristijan Sirk, Tomaž Gregorič 

Vodji projekta: Romana Miklavž, Lina Antolič

Tekstopisec: Marko Senegačnik 

Produkcija: Jens Agency (Peter Jenko) 

Fotograf: Ksaver Šinkar, Jernej Lasič

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji