Borotalco Men: »Pozabi na potenje!«
Agencija Povem je v sodelovanju z Bolton Adriatic d.o.o. za linijo moških dezodorantov priljubljene blagovne znamke Borotalco zasnovala kreativno aktivacijo s prepoznavnima obrazoma iz sveta glasbe in komedije; Challetom Salletom in Gašperjem Bergantom.
Bolton Adriatic
Kratek opis projekta: Kaj se vam utrne ob besedi potenje? Neprijeten vonj in potni madeži, ki jih z lahkoto opazijo vsi okrog vas? Živeti življenje z zadržki? Borotalco odgovarja: »Pozabi na potenje!«. Še več, da bi dokazali nepogrešljivo učinkovitost in zanesljivost dezodorantov moške linije Borotalco Men, je nastala kampanja, v sklopu katere se je iz ustvarjalne krize enega bolj priljubljenih slovenskih glasbenikov Challeta Salleta rodila prava moška misija. V seriji dveh krajših videov lahko tako spremljamo vedno šarmantnega glasbenika Challeta Salleta, ki na predlog nagajivega prijatelja Gašperja Berganta ustvarjalno krizo premaguje skozi naloge najrazličnejših težavnosti, z namenom, da se sprosti. A košnja trave, obrezovanje drevja in pranje avtomobila privede že do nove situacije, zmenka s privlačnim dekletom, kjer se linija dezodorantov za moške Borotalco MEN ponovno izkaže. Challeta Salleta brezkompromisno ščitijo dezodoranti linije Borotalco Men.
PR agencija: Povem d.o.o.
Naročnik: Bolton Adriatic d.o.o.
Elementi akcije: večkanalno digitalno oglaševanje, sodelovanje z influencerji, aktivnosti na prodajnih mestih
Medijska agencija: Media Publikum d.o.o.
Influencer agencija: Epidemic d.o.o.
Predstavnika naročnika: Kristijan Sirk, Tomaž Gregorič
Vodji projekta: Romana Miklavž, Lina Antolič
Tekstopisec: Marko Senegačnik
Produkcija: Jens Agency (Peter Jenko)
Fotograf: Ksaver Šinkar, Jernej Lasič