zaČebele
Opaženo

Bosch nadaljuje z ozaveščanjem o pomenu čebel

Podjetje BSH Hišni aparati Nazarje z blagovno znamko hišnih aparatov Bosch, Čebelarska zveza Slovenije in marketinška agencija za igrifikacijo Brainylab so ponovno združili moči in ustvarili novo različico trajnostne kampanje #zaČebele.

V prejšnjih letih je bila kampanja namenjena samo mlajšim generacijam, saj imajo ravno te ključno vlogo pri trajnostnem varovanju nepogrešljivih opraševalcev. Tokrat pa je kampanja odprla vrata tudi splošni javnosti. Z izobraževalnim kvizom Kako dobro poznate čebelji svet? so nagovorili dve ciljni skupini, ki sta se z reševanjem potegovali tudi za lepe nagrade. »Glavni cilj je bil na zabaven način izobraževati otroke in jih podrobneje spoznati s čebelami, njihovimi vlogami in pomenom za naravo. Z odgovori na vprašanja so ugotavljali, ali so čebelarski strokovnjaki, navdušenci ali vajenci. Najpomembneje pa je, da so se naučili, da skupno življenje na našem planetu prinaša skupno odgovornost za njegovo ohranitev,« pravijo snovalci projekta.

Intervju

Nataša Pavlović Bujas
26. 10. 2024

Nataša Pavlović Bujas, predsednica Mednarodnega združenja za odnose z javnostmi (IPRA),…

»Največji zalogaj za komunikatorje je izjemno velik padec zaupanja. Ljudje ne zaupajo več nikomur, ne medijem ne vladi, niti organizacijam civilne…

z
25. 10. 2024

Aljoša Bagola predstavlja novo knjigo Ne! je moč. Njegov pronicljiv slog, povezan z…

Dokopati se želim do vzgibov, ki so pogosto tihe prepreke do srečnejšega in polnejšega življenja, in del mene, ki želi rasti in napredovati, si pri…

Petra Krulc
23. 10. 2024

Sogovornica nam je v intervjuju razkrila, kako gleda na svoje pretekle izzive, kaj jo je…

Najbolj učinkovite in kreativno presežne ideje namreč vedno temeljijo na izjemni strategiji, v tem duhu pa skušam usmerjati tudi Futurin podmladek.

Naši avtorji