Bosch nadaljuje z ozaveščanjem o pomenu čebel
Podjetje BSH Hišni aparati Nazarje z blagovno znamko hišnih aparatov Bosch, Čebelarska zveza Slovenije in marketinška agencija za igrifikacijo Brainylab so ponovno združili moči in ustvarili novo različico trajnostne kampanje #zaČebele.
V prejšnjih letih je bila kampanja namenjena samo mlajšim generacijam, saj imajo ravno te ključno vlogo pri trajnostnem varovanju nepogrešljivih opraševalcev. Tokrat pa je kampanja odprla vrata tudi splošni javnosti. Z izobraževalnim kvizom Kako dobro poznate čebelji svet? so nagovorili dve ciljni skupini, ki sta se z reševanjem potegovali tudi za lepe nagrade. »Glavni cilj je bil na zabaven način izobraževati otroke in jih podrobneje spoznati s čebelami, njihovimi vlogami in pomenom za naravo. Z odgovori na vprašanja so ugotavljali, ali so čebelarski strokovnjaki, navdušenci ali vajenci. Najpomembneje pa je, da so se naučili, da skupno življenje na našem planetu prinaša skupno odgovornost za njegovo ohranitev,« pravijo snovalci projekta.