zaČebele
Opaženo

Bosch nadaljuje z ozaveščanjem o pomenu čebel

Podjetje BSH Hišni aparati Nazarje z blagovno znamko hišnih aparatov Bosch, Čebelarska zveza Slovenije in marketinška agencija za igrifikacijo Brainylab so ponovno združili moči in ustvarili novo različico trajnostne kampanje #zaČebele.

V prejšnjih letih je bila kampanja namenjena samo mlajšim generacijam, saj imajo ravno te ključno vlogo pri trajnostnem varovanju nepogrešljivih opraševalcev. Tokrat pa je kampanja odprla vrata tudi splošni javnosti. Z izobraževalnim kvizom Kako dobro poznate čebelji svet? so nagovorili dve ciljni skupini, ki sta se z reševanjem potegovali tudi za lepe nagrade. »Glavni cilj je bil na zabaven način izobraževati otroke in jih podrobneje spoznati s čebelami, njihovimi vlogami in pomenom za naravo. Z odgovori na vprašanja so ugotavljali, ali so čebelarski strokovnjaki, navdušenci ali vajenci. Najpomembneje pa je, da so se naučili, da skupno življenje na našem planetu prinaša skupno odgovornost za njegovo ohranitev,« pravijo snovalci projekta.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji