Urad za mladino
Opaženo

»Brez tvojega mnenja lahko samo domnevamo …

… zato je ključno, da pri pomembnih vprašanjih glede našega življenja in bivanja prispevamo svojega,« spodbujajo v Uradu za mladino Mestne občine Ljubljana.

V sodelovanju z DROM agency so zato pripravili zunanjo oglase, s katerimi želijo pridobiti informacijo o tem, kako mladi v Ljubljani doživljajo svoje življenje, kaj jim je pomembno in kaj bi želeli izboljšati.

Urad za mladino Mestne občine Ljubljana bo v letu 2025 pripravil novo 10-letno strategijo, ki bo opredelila različne vidike mladinske politike znotraj Mestne občine Ljubljana. V proces nastanka novega strateškega dokumenta želijo aktivno vključiti tudi mlade med 15. in 29. letom starosti. V ta namen so pripravili spletno anketo, preko katere lahko mladi oddajo svoje mnenje, želje in predloge glede življenja v Ljubljani. Zbrani podatki bodo služili kot izhodišče za oblikovanje konkretnih ciljev in smernic v novi 10-letni strategiji.

Mnenje mladih bodo v prihajajočem letu zbirali preko različnih kanalov, v preteklem mesecu pa so komunikacijo otvorili preko opaznega zunanjega oglaševanja in podpornih vsebin na družbenih omrežjih.

Vizualna podoba komunikacije temelji na nagnjenosti generacije Z k neformalnim vizualnim stilom, ki jih najdemo na primer na družbenih omrežjih ali v računalniških igrah. »Zaobljeni robovi, svetle barve, blur in QR-koda združujejo skoraj eskapistično igrivost, tehnološko povezljivost in neposredno komunikacijo, kar je idealno za mlade, ki so pogosto zasedeni, a željni izražanja in sodelovanja v skupnosti. Fiktivno rožnato bitje – za nekatere prašiček ali 'šparovček' – pa prikazuje naložbo mladih v prihodnost ter uteleša bogato domišljijo, ustvarjalno energijo, sveže ideje in pogum za spremembe – vse tisto, kar mladi prinašajo v Ljubljano,« pravijo snovalci kampanje.

urad1

urad2

urad3

Pri snovanju projekta so sodelovali Katarina Gorenc, Karmen Žirovnik in Kaja Sodnik (predstavnice naročnika), Marko Klemen (kreativni direktor za vizualne zasnove in oblikovalec), Zala Maček (direktorica naročnika) in Kristjan Klemenčič (višji tekstopisec).

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji