#brezelektrike
Agencija POINT OUT je za dobavitelja električne energije E 3, obudila digitalno kreativno kampanjo #brezelektrike. Na samoumevnost električne energije so Slovence opozarjali s hudomušnostjo.
E 3
Kratek opis akcije: Agencija je bila postavljena pred izziv nadaljevanja projekta #brezelektrike. V njem so morali uporabnikom predstaviti in približati dobrino — elektriko — ki jo ima večina za samoumevno in se njene prave vrednosti redko zaveda. To so želeli narediti tako, da bi pritegnili še širši krog ljudi kot v preteklosti. Ker elektriko uporabljajo prav vsi, so se odločili, da bodo k uporabnikom družbenih omrežij pristopili z besedami in glasovi Slovencev iz vseh koncev države, z njihovimi mnenji o rabi elektrike in zabavnimi ugotovitvami o električni energiji.
Uporabniki na družbenih omrežjih najprej stopijo v interakcijo z znamko z ogledom kratkih video posnetkov, ki jih potem vodijo na pristajalno stran.Tam glasujejo za najljubši odgovor o električni energiji in ekologiji, ki so ga predlagali vprašani v videih. Preberejo si lahko koristne nasvete in priporočila za bolj smotrno rabo elektrike ter intervjuje s strokovnjaki s področja energetike in ekologije. S povezovanjem vsebin s paketi naročnika E 3 pa se še bolj podrobno spoznajo z znamko in njeno ponudbo.
Predstavnik naročnika: Tjaša Nemec, Kristina Furlan in Miloš Protić
Vodja projekta v agenciji: Manca Borko Grimšič
Strateški direktor: Nejc Slovnik
Kreativni direktor: Lucija Lepšina
Tekstopiska: Minela Jelečević
Oblikovalca: Blaž Rat in Klemen Vodopivec
Video produkcija: Žiga Ostaševski
Digitalno oglaševanje: Jan Slovnik