brez elektrike
Opaženo

#brezelektrike

Agencija POINT OUT je za dobavitelja električne energije E 3, obudila digitalno kreativno kampanjo #brezelektrike. Na samoumevnost električne energije so Slovence opozarjali s hudomušnostjo.

Kratek opis akcije: Agencija je bila postavljena pred izziv nadaljevanja projekta #brezelektrike. V njem so morali uporabnikom predstaviti in približati dobrino — elektriko — ki jo ima večina za samoumevno in se njene prave vrednosti redko zaveda. To so želeli narediti tako, da bi pritegnili še širši krog ljudi kot v preteklosti. Ker elektriko uporabljajo prav vsi, so se odločili, da bodo k uporabnikom družbenih omrežij pristopili z besedami in glasovi Slovencev iz vseh koncev države, z njihovimi mnenji o rabi elektrike in zabavnimi ugotovitvami o električni energiji.

Uporabniki na družbenih omrežjih najprej stopijo v interakcijo z znamko z ogledom kratkih video posnetkov, ki jih potem vodijo na pristajalno stran.Tam glasujejo za najljubši odgovor o električni energiji in ekologiji, ki so ga predlagali vprašani v videih. Preberejo si lahko koristne nasvete in priporočila za bolj smotrno rabo elektrike ter intervjuje s strokovnjaki s področja energetike in ekologije. S povezovanjem vsebin s paketi naročnika E 3 pa se še bolj podrobno spoznajo z znamko in njeno ponudbo.

Predstavnik naročnika: Tjaša Nemec, Kristina Furlan in Miloš Protić

Vodja projekta v agenciji: Manca Borko Grimšič

Strateški direktor: Nejc Slovnik

Kreativni direktor: Lucija Lepšina

Tekstopiska: Minela Jelečević

Oblikovalca: Blaž Rat in Klemen Vodopivec

Video produkcija: Žiga Ostaševski

Digitalno oglaševanje: Jan Slovnik

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji