thai airlines
Opaženo

Brezplačne milje za vse, ki #ostajajodoma

Letalske družbe običajno svojim potnikom nudijo brezplačne milje za vsak let, ki ga opravijo, pri Thai Airways pa so se odločili drugače. Potnike bodo nagradili, če bodo ostali doma.

Akcijo so zasnovali v newyorški digitalni marketinški agenciji Wunderman Thompson, z njo pa želijo spodbuditi svoje uporabnike, da se čim bolj vestno držijo samoosamitvenih ukrepov. Podelili bodo kar tri milijone brezplačnih milj, za to, da bi jih lahko dobili, pa morajo člani njihovega kluba Royal Orchid Plus na svoje mobilne telefone naložiti aplikacijo Stay Home Miles Exchange. Preko aplikacije označijo lokacijo svojega doma in ves čas, ki ga preživijo doma, zbirajo milije. Kadar se od doma oddaljijo, se zbiranje preneha in se nato znova začne, ko se vrnejo. »Pri Thai Airways želimo ljudem stati ob strani v teh težkih časih. Spodbujamo jih, naj ohranjajo socialno distanco in naj ostajajo doma, da se okužbe ne bi širile po državi. Hkrati jim omogočamo zbiranje milj, ki jih bodo lahko izkoristili, ko bo pandemija končana,« je ob tej priložnosti dejal Wiwat Piyawiroj, podpredsednik družbe Thai Airways.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji