obi
Opaženo

Čas je, da narediš sam!

OBI Slovenija in agencija DROM predstavljata oglaševalsko akcijo, s katero se zavzemajo za svoje poslanstvo: »Vsakemu posamezniku omogočamo, da ustvari boljši dom in vrt.«

Kratek opis akcije: »V OBI-ju smo se v letu 2019 še bolj začeli osredotočati na potrošnike in se zavzemati za naše poslanstvo: 'Vsakemu posamezniku omogočamo, da ustvari boljši dom in vrt.' Zavedamo se, da imajo izdelki, ki jih naredimo sami, še večjo vrednost in vzbujajo občutke zadovoljstva. Zato smo definirali preproste, a hkrati zanimive 'naredi sam' projekte ter jih s pomočjo našega ambasadorja preko video vodičev, podrobnih navodil in nakupovalnih seznamov predstavljali domačim mojstrovalcem ter jih spodbujali pri ustvarjanju boljšega doma in vrta,« pravi Saša Truden, koordinatorka marketinga za OBI Slovenija.

Pravijo, da je čas za sveže 'naredi sam' ideje, ki jih v družbi OBI-jevega mojstrovalca Admirja uresničujejo z novimi ustvarjalnimi projekti. »Za našega naročnika, s katerim sodelujemo od preteklega poletja, smo z velikim navdušenjem pripravili celosten digitalni vsebinski steber, ki se je razširil po vsej Sloveniji. OBI postaja 'top of mind' znamka vseh domačih mojstrovalcev, ki so z našo pomočjo že ustvarili svoje prve in vse naslednje domače projekte. Z video vodiči želimo spodbujati tudi neizkušene mojstrovalce in jim pokazati, da je domače ustvarjanje z našo pomočjo zares preprosto,« pravi Marko Klemen, mlajši kreativni strateg v agenciji DROM.

obi1

obi2

Elementi akcije: komunikacija na družbenih omrežjih (YouTube, Facebook, Instagram), spletno oglaševanje, interni kanali (spletno mesto obi.si, letaki, plakati, e-novice, interno komuniciranje), odnosi z mediji, gradiva na prodajnih mestih

Predstavnici naročnika: Saša Truden in Lina Fekonja

Direktorica naročnika v agenciji: Sonja Vlašič

Vodji projekta v agenciji: Urška Kovačič in Urša Linec

Kreativno vodenje in oblikovanje: Marko Klemen

Digitalni strategi: Milena Jakovljević, Marko Klemen in Sonja Vlašič

Izvedbeni oblikovalec: Dominik Skornšek

Tekstopisec: Kristjan Klemenčič

Fotografa: Bine Zarabec in Andrej Srebrnjak

Avdio-video produkcija: Andrej Srebrnjak, Bine Zarabec, Denis Bertole in Tomaž Plantan

Spletno mesto: Futura DDB

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji