»Čas je, da se ponovno odkriješ«
Kozmetična znamka Max Factor v zadnjih mesecih pozornost zbuja z oglaševalsko akcijo #ReDiscoverMe, ki jo imamo priložnost videti tudi v slovenskem medijskem prostoru.
Orbico Beauty za Max Factor Slovenija
Kratek opis akcije: Tina Fabjan, ki je že vrsto let prvi obraz Max Factorja v Sloveniji, je v njej podelila svojo zgodbo. »Čas je, draga dama, da se ponovno odkriješ,« pravi. Fabjanova, sicer vodja umetnikov ličenja Max Factor, že leta skupaj z ženskami ustvarja in odkriva lepoto ter odkriva njihov potencial. Za vse ženske, ki so na poti do sebe, je marketinška agencija Rubikon GRAL skupaj z ekipo Max Factorja ustvarila njeno video zgodbo.
Max Factor se je dolga leta osredotočal na profesionalno ličenje. V zadnji oglaševalski akciji pa se je približal ženski, ki velikokrat v ospredje postavlja druge. Tina Fabjan je skozi svojo osebno zgodbo ženske, umetnice ličenja, akademske slikarke in mame nagovorila vse ženske, naj se posvetijo sami sebi in se ponovno odkrijejo.
Akcija je sicer poleg digitalnih komunikacijskih kanalov izkoristila tudi izpostavitve na prodajnih mestih in dogodke, kjer je bila ključna oseba prav Tina Fabjan. Z odličnimi fotografijami, ki jih je posnel Tibor Golob, je Fabjanova zasijala na različnih kanalih in tako pritegnila veliko pozornosti. Kot menijo v agenciji, gre za svež korak v načinu komunikacije, ki ne uporablja obstoječih vplivnežev, ampak ustvarja in oplemeniti svoje lastne. Za piko na i je Fabjanova obdarila vse najpomembnejše vplivneže v Sloveniji s popolnoma poosebljenim darilom: šminka na darilih je namreč nosila obdarovankino ime in priimek.
Elementi akcije: video posnetki na YouTubu, družbena omrežja, tiskani oglasi, spletni oglasi, dogodki, sodelovanje z vplivneži
Predstavnice naročnika: Simona Baš, Tina Fabjan in Nataša Klenovšek
Vodja projekta v agenciji: Andrej Sinkovič
Kreativni direktor: Gregor Graf
Režiserka: Maja Šest
Fotograf: Tibor Golob
Trajanje akcije: marec in april 2019