neo katarina čas
Opaženo

Čas je za NEO.

Telekom Slovenije je v sodelovanju z agencijo Pristop ustvaril novo komunikacijsko akcijo za NEO s Katarino Čas, ki izpostavlja preprostost in praktičnost naprednih funkcij.

Kratek opis akcije: »NEO je rešitev na enem mestu, s katero so neskončno brskanje po televizijskem sporedu, nadzor nad vsebinami za otroke, zaskrbljenost zaradi varnosti doma in druge preglavice končno postale stvar preteklosti,« pravijo v Telekomu Slovenije. Tokrat se je novi oglaševalski akciji pridružila slovenska igralka Katarina Čas, ki je s svojo sproščenostjo in neposrednostjo nagovorila vse ljubitelje filmskih mojstrovin, oboževalce najnovejših serij, otroke in njihove starše ter navdušence nad pametnimi napravami. Skratka vse, ki imajo raje preprosto kot pa zapleteno.

Zato v krovnem televizijskem oglasu, ki deluje po načelu »making of«, Katarina na prvem sestanku z energičnim režiserjem in tuhtajočim kreativcem izlušči praktičnost NEO dostopa do vsebin z »manj išči, več glej«. In prav ta jedrnatost, ki izpostavlja osrednje NEO prednosti, se nadaljuje tudi v kratkih produktnih video oglasih, kampanjskih izpeljavah na spletu, gradivih zunanjega oglaševanja ter na prodajnih mestih. V središču celotne komunikacije pa je navdušenje nad NEO.

 

Elementi akcije: televizijski oglas, spletno oglaševanje, družbena omrežja, zunanje oglaševanje

Predstavniki naročnika: Andreja Lenart, Alan Šćuric, Eva Winkler, Mateja Grabar Premelč in Borut Bartol

Direktorica projekta: Sanja Likar

Vodja projekta v agenciji: Tea Rojec

Kreativni direktor: Matija Kocbek

Strateginja: Eva Šterk

Spletna strateginja: Tina Šubic Konda

Tekstopisec: Peter Zabret

Umetniška direktorja: Matija Kocbek in Rok Flego

Oblikovalci: Urban Zotel, Rok Flego, Emil Barbarić, Samo Jarc, Nejc Vernik in Matic Klemen

Produkcijska hiša: Felina Films

Režiser: Peter Bratuša

Scenarista: Jure Karas in Peter Zabret

Fotografinja: Urša Premik

Postprodukcija: Nuframe, 100

Medijski zakup: Tamma Žbontar, Pristop Media

Medijska agencija: Pristop Media

Trajanje akcije: april – maj 2020

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji