Chipolo – izgubljeni ključi
V agenciji Squareme so za Chipolo zasnovali oglaševalsko akcijo, v kateri pokažejo, kako koristen je lahko ta mali pripomoček.
Chipolo
Kratek opis akcije: Kot pravijo, so se želeli poigravati z bizarnimi situacijami, v katerih lahko protagonisti na humoren način pokažejo dejansko uporabnost izdelka, nato pa te situacije vizualno in vsebinsko narediti čim bolj privlačne. »Cilj je bil, da gledalcu že v prvi sekundi 'skočimo v obraz' in dobimo njegovo pozornost, nato pa jo nagradimo z zabavno vsebino, začinjeno z rahlo nemogočimi situacijami, ki dajo oglasom še dodaten značaj. Obenem pa seveda predstavimo funkcijo izdelka,« pravijo.
Elementi akcije: spletno oglaševanje, družbena omrežja
Predstavniki naročnika: Domen Barovič, Nika Kramžar, Mina Arko in Jaša Kofol
Vodja projekta v agenciji: Sebastjan Oblak
Kreativni direktor: Luka Štigl
Fotograf: Lovro Rozina
Produkcijska hiša: Squareme
Režiser: Luka Štigl