chipolo
Opaženo

Chipolo – izgubljeni ključi

V agenciji Squareme so za Chipolo zasnovali oglaševalsko akcijo, v kateri pokažejo, kako koristen je lahko ta mali pripomoček.

Kratek opis akcije: Kot pravijo, so se želeli poigravati z bizarnimi situacijami, v katerih lahko protagonisti na humoren način pokažejo dejansko uporabnost izdelka, nato pa te situacije vizualno in vsebinsko narediti čim bolj privlačne. »Cilj je bil, da gledalcu že v prvi sekundi 'skočimo v obraz' in dobimo njegovo pozornost, nato pa jo nagradimo z zabavno vsebino, začinjeno z rahlo nemogočimi situacijami, ki dajo oglasom še dodaten značaj. Obenem pa seveda predstavimo funkcijo izdelka,« pravijo.

chip1

chip2

chip3

chip4

chip5

chip6

chip7

Elementi akcije: spletno oglaševanje, družbena omrežja

Predstavniki naročnika: Domen Barovič, Nika Kramžar, Mina Arko in Jaša Kofol

Vodja projekta v agenciji: Sebastjan Oblak

Kreativni direktor: Luka Štigl

Fotograf: Lovro Rozina

Produkcijska hiša: Squareme

Režiser: Luka Štigl

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji