chupa1
Opaženo

Chupa Chups nam (in mestu) dela dobro

Chupa Chups je z novo nagradno igro podprl slovenski RollJet, otroke iz Mladinskega doma Malči Beličeve pa popeljal v Woop.

Kratek opis akcije:  Nagradna igra z dobrodelno noto je potekala v sodelovanju s slovenskim podjetjem skirojev s torbami RollJet, s sodelovanjem pa je Chupa Chups potrdil svojo zavezanost k podpiranju slovenskih podjetniških zgodb. »Verjamemo v moč sladkega in v moč dobrih, uspešnih slovenskih zgodb. Zato smo podprli našo nagradno igro s sodelovanjem z RollJetom, slovensko podjetniško zgodbo. Svojo misijo ustvarjanja in podpiranja dobrih zgodb v Sloveniji smo dosegli tudi s pomočjo sodelujočih v nagradni igri, s katerimi smo mladostnike iz Mladinskega doma Malči Beličeve popeljali v Woop,« sta ob tej priložnosti povedali Suzana Anderlič, skrbnica blagovne znamke, in Tara Urbančič, vodja projekta v agenciji Rubikon GRAL.

Projekt so podprli tudi znani mikro- in nanovplivneži Ema Jagrič, Jack on the box, Tia Petek, Patricia Zobec, Manca Rudolf, Tjaša Korošec in Anja Poljanšek.

chupa

Predstavnica naročnika: Suzana Anderlič

Vodja projektov: Tara Urbančič

Kreativni direktor: Gregor Graf

Tekstopisec: Denis Pucelj

Oblikovalki: Lili Geček in Gaja Bajc

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji