Mu
Opaženo

Čisti užitek

Blagovna znamka Mu je v zadnjih mesecih doživela celovito prenovo, ki jo je pospremil prihod kužka po imenu Mu.

Kratek opis akcije: Prenova je plod sodelovanja med kreativno agencijo Bruketa & Žinić & Grey, agencijo za oblikovanje Pointbleu Design in oddelkom za marketing Ljubljanskih mlekarn (del Lactalis Group). Nova igriva podoba je s seboj prinesla tudi inovacije. Pod blagovno znamko Mu Athentikos so februarja predstavili tri nove izdelke Selection, ki jih promovirajo tudi v aktualni oglaševalski akciji.

Elementi akcije: zunanje in digitalno oglaševanje, oprema prodajnih mest, družbena omrežja, lastni kanali

Predstavnice naročnika: Sanja Milović, Staša Mozetič Flauto in Boža Potočnik

Vodji projekta v agenciji: Roberta Kranjec in Nikolina Radenić

Kreativna direktorja: Ivan Golubić in Davor Bruketa

Umetniška direktorica: Ivana Momčilović

Oblikovalec: Toni Buršić

Medijska agencija: Zenith

Trajanje akcije: od 1. do 15. marca 2024

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji