Coca-Cola vabi v digitalni svet sanj
Coca-Cola je na prenovljene sanjske embalaže dodala QR-kodo, ki ljubitelje najbolj znane gazirane pijače na svetu popelje v virtualno izkušnjo sanjskega sveta. V tržnokomunikacijsko akcijo so vključili več elementov digitalne prihodnosti.
Kaja Kovič
Novokus in nova embalaža kokakole pod imenom Dreamworld predstavljata že četrti izdelek, s katerim Coca-Cola promovira inovativno platformo Creations, njihov prvi korak v metavesolje. Spomnimo, pred kratkim so sodelovali z didžejem Marshmallowem, pred tem pa z igričarsko platformo Fortnite.
Tokrat poskušajo v podjetju ujeti okus sanj, do njih oziroma njihove virtualne različice pa bodo uporabniki dostopali preko različnih digitalnih in izkustvenih aktivacij. QR-koda jih ne bo vodila le do sanjsekga sveta, imenovanega Dreamworld, temveč tudi do središča Coca-Cola Creations Hub, glasbenih izkušenj razširjene resničnosti, digitalnih modnih zbirk za metavesolje in drugo. V aktivacijo so vključili tudi možnost uporabe leč AR Snapchat, kode pa bodo vpletli tudi na zunanje oglasne površine.
Coca-Cola želi s svojim najnovejšim okusom Creations izkoristiti hobije, strasti in kulturne značilnosti generacije Z, zato uporablja kombinacijo kanalov, ki jih imajo mlajši potrošniki najraje.
Stopite v metaverse sanj: