cocacola
Opaženo

​​​​​​​Coca-Cola vabi v digitalni svet sanj

Coca-Cola je na prenovljene sanjske embalaže dodala QR-kodo, ki ljubitelje najbolj znane gazirane pijače na svetu popelje v virtualno izkušnjo sanjskega sveta. V tržnokomunikacijsko akcijo so vključili več elementov digitalne prihodnosti.

Novokus in nova embalaža kokakole pod imenom Dreamworld predstavljata že četrti izdelek, s katerim Coca-Cola promovira inovativno platformo Creations, njihov prvi korak v metavesolje. Spomnimo, pred kratkim so sodelovali z didžejem Marshmallowem, pred tem pa z igričarsko platformo Fortnite.

Tokrat poskušajo v podjetju ujeti okus sanj, do njih oziroma njihove virtualne različice pa bodo uporabniki dostopali preko različnih digitalnih in izkustvenih aktivacij. QR-koda jih ne bo vodila le do sanjsekga sveta, imenovanega Dreamworld, temveč tudi do središča Coca-Cola Creations Hub, glasbenih izkušenj razširjene resničnosti, digitalnih modnih zbirk za metavesolje in drugo. V aktivacijo so vključili tudi možnost uporabe leč AR Snapchat, kode pa bodo vpletli tudi na zunanje oglasne površine.

Coca-Cola želi s svojim najnovejšim okusom Creations izkoristiti hobije, strasti in kulturne značilnosti generacije Z, zato uporablja kombinacijo kanalov, ki jih imajo mlajši potrošniki najraje.

Stopite v metaverse sanj:

 

495

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

luka bajs2
24. 09. 2022

Z Luko Bajsom, ki s svojo ustvarjalnostjo že več kot desetletje prinaša pozitivne…

»V zadnjem času tudi pri slovenskih naročnikih opažam željo po sodelovanju na festivalih. Vmes me je že postalo strah, da festivali postajajo samo…

ghada
21. 09. 2022

Ghada Wali je mlada egiptovska oblikovalka, ki je v regiji Bližnjega vzhoda že globoko…

Kdor nima zgodovine, nima prihodnosti. Ustvarjam dela, ki predstavljajo to, kar sem in od koder prihajam. Svetovno prepoznavnost sem si pridobila z…

bla
20. 09. 2022

Jernej Smisl bo 1. oktobra 2022 postal direktor Pristopovega oddelka za korporativno…

Naši avtorji