cocacola
Opaženo

​​​​​​​Coca-Cola vabi v digitalni svet sanj

Coca-Cola je na prenovljene sanjske embalaže dodala QR-kodo, ki ljubitelje najbolj znane gazirane pijače na svetu popelje v virtualno izkušnjo sanjskega sveta. V tržnokomunikacijsko akcijo so vključili več elementov digitalne prihodnosti.

Novokus in nova embalaža kokakole pod imenom Dreamworld predstavljata že četrti izdelek, s katerim Coca-Cola promovira inovativno platformo Creations, njihov prvi korak v metavesolje. Spomnimo, pred kratkim so sodelovali z didžejem Marshmallowem, pred tem pa z igričarsko platformo Fortnite.

Tokrat poskušajo v podjetju ujeti okus sanj, do njih oziroma njihove virtualne različice pa bodo uporabniki dostopali preko različnih digitalnih in izkustvenih aktivacij. QR-koda jih ne bo vodila le do sanjsekga sveta, imenovanega Dreamworld, temveč tudi do središča Coca-Cola Creations Hub, glasbenih izkušenj razširjene resničnosti, digitalnih modnih zbirk za metavesolje in drugo. V aktivacijo so vključili tudi možnost uporabe leč AR Snapchat, kode pa bodo vpletli tudi na zunanje oglasne površine.

Coca-Cola želi s svojim najnovejšim okusom Creations izkoristiti hobije, strasti in kulturne značilnosti generacije Z, zato uporablja kombinacijo kanalov, ki jih imajo mlajši potrošniki najraje.

Stopite v metaverse sanj:

 

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji