cont
Opaženo

Continental nadaljuje z aktivacijo ciljne skupine staršev

Po lanskoletnem uspehu akcije obdarovanja novopečenih staršev Continental v sodelovanju z Agencijo 101 nadaljuje s posebnim nagovorom staršev na treh trgih v regiji.

Kratek opis akcije: »Vsi, ki imamo otroke, se bomo strinjali, da smo z otroki v avtu takoj postali veliko bolj občutljivi in pozorni na varnost v prometu. Po drugi strani pa veliko otrok iz različnih vzrokov ne uživa v vožnji, ampak slej ko prej postanejo nemirni, kar vpliva na pozornost staršev in varnost pri vožnji,« pravijo v Continentalu. Letos so v sodelovanju z razvojnim psihologom pripravili poseben kviz, v katerem starši spoznajo, kakšnega otroka vozijo, in kako si lahko s pomočjo strokovnih nasvetov in učinkovitih taktik pomagajo pri pomirjanju otrok, ko ti med vožnjo postanejo nemirni. 

Aktivacija poteka na treh regijskih trgih, pri čemer je že na začetku naletela na velik odziv. V samo treh dneh so aktivirali več kot 8500 uporabnikov, ki so v celoti izpolnili kviz in oddali kontaktne podatke. 

Elementi akcije: aktivnosti na družbenih omrežjih, sodelovanje z vplivneži, digitalno oglaševanje

Spletna stran aktivacije: www.continental-kids.com

Predstavniki naročnika: Luka Maselj, Blaž Tomažin in Radu Stan

Vodja projekta v agenciji: Marjan Štangelj

Asistentka vodje projekta: Maja Zupan

Kreativni direktor: Sašo Petek

Tekstopiska: Vita Jordan

Oblikovalec:  Aleš Vrbančič

Spletno oblikovanje: Lara Oset

Razvijalec spletne strani: Jan Zidar

Komunikacija na družbenih omrežjih: Liza Letnik in Jan Zavratnik

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji