Continental nadaljuje z aktivacijo ciljne skupine staršev
Po lanskoletnem uspehu akcije obdarovanja novopečenih staršev Continental v sodelovanju z Agencijo 101 nadaljuje s posebnim nagovorom staršev na treh trgih v regiji.
Continental Adria
Kratek opis akcije: »Vsi, ki imamo otroke, se bomo strinjali, da smo z otroki v avtu takoj postali veliko bolj občutljivi in pozorni na varnost v prometu. Po drugi strani pa veliko otrok iz različnih vzrokov ne uživa v vožnji, ampak slej ko prej postanejo nemirni, kar vpliva na pozornost staršev in varnost pri vožnji,« pravijo v Continentalu. Letos so v sodelovanju z razvojnim psihologom pripravili poseben kviz, v katerem starši spoznajo, kakšnega otroka vozijo, in kako si lahko s pomočjo strokovnih nasvetov in učinkovitih taktik pomagajo pri pomirjanju otrok, ko ti med vožnjo postanejo nemirni.
Aktivacija poteka na treh regijskih trgih, pri čemer je že na začetku naletela na velik odziv. V samo treh dneh so aktivirali več kot 8500 uporabnikov, ki so v celoti izpolnili kviz in oddali kontaktne podatke.
Elementi akcije: aktivnosti na družbenih omrežjih, sodelovanje z vplivneži, digitalno oglaševanje
Spletna stran aktivacije: www.continental-kids.com
Predstavniki naročnika: Luka Maselj, Blaž Tomažin in Radu Stan
Vodja projekta v agenciji: Marjan Štangelj
Asistentka vodje projekta: Maja Zupan
Kreativni direktor: Sašo Petek
Tekstopiska: Vita Jordan
Oblikovalec: Aleš Vrbančič
Spletno oblikovanje: Lara Oset
Razvijalec spletne strani: Jan Zidar
Komunikacija na družbenih omrežjih: Liza Letnik in Jan Zavratnik