Cool dvoboj v Mercatorju
V agenciji April 8 so zasnovali zabavno poletno oglaševalsko akcijo, ki sovpada z vizijo blagovnih znamk P&G o zmanjšanju negativnega vpliva na okolje. Akcija združuje orodja nakupovalnega in vplivnostnega marketinga.
Orbico
Kratek opis akcije: Ker sta Cool Mamacita in Cool fotr res »kul«(in ker jima je poleg vsega mar za okolje), sta naredila vsak svoj dizajn eko vrečke. Temu je sledilo tekmovanje, čigava je lepša. Kupci P&G izdelkov v Mercatorju za darilo prejmejo eko vrečko z dizajnom Cool Mamacite ali Cool fotra po lastni izbiri in tako dodajo svoj glas v dvoboju.
Elementi akcije: tiskani oglasi, gradiva na prodajnih mestih, spletna stran, družbena omrežja
Predstavnice naročnika: Andreja Fras Martini, Tjaša Nežić in Urška Gabrič
Vodja projekta v agenciji: Urša Mivšek Sitar
Tekstopiska: Darja Štukelj
Oblikovalca: Klemen Čadež in Žanin Tamše
Urednici: Lea Hauptman in Bojana Sever