cool fotr
Opaženo

Cool dvoboj v Mercatorju

V agenciji April 8 so zasnovali zabavno poletno oglaševalsko akcijo, ki sovpada z vizijo blagovnih znamk P&G o zmanjšanju negativnega vpliva na okolje. Akcija združuje orodja nakupovalnega in vplivnostnega marketinga.

Kratek opis akcije: Ker sta Cool Mamacita in Cool fotr res »kul«(in ker jima je poleg vsega mar za okolje), sta naredila vsak svoj dizajn eko vrečke. Temu je sledilo tekmovanje, čigava je lepša. Kupci P&G izdelkov v Mercatorju za darilo prejmejo eko vrečko z dizajnom Cool Mamacite ali Cool fotra po lastni izbiri in tako dodajo svoj glas v dvoboju.

Elementi akcije: tiskani oglasi, gradiva na prodajnih mestih, spletna stran, družbena omrežja

Predstavnice naročnika: Andreja Fras Martini, Tjaša Nežić in Urška Gabrič

Vodja projekta v agenciji: Urša Mivšek Sitar

Tekstopiska: Darja Štukelj

Oblikovalca: Klemen Čadež in Žanin Tamše

Urednici: Lea Hauptman in Bojana Sever

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji