cosmo
Opaženo

Cosmopolitan z novim poslovnim podvigom CosmoTrips

Cosmopolitan, največja medijska blagovna znamka za ženske na svetu, je vzpostavila platformo CosmoTrips, storitev za pomoč pri rezervaciji potovanj po meri.

CosmoTrips prinaša edinstveno priložnost za mlajše občinstvo, da »potujejo kot uredniki Cosmopolitana«, zapišejo v sporočilu za javnost. Platforma je zasnovana in vzpostavljena v sodelovanju z vodilnim ameriškim podjetjem v tehnološko-potovalnem sektorju DH Enterprise & Associates.

Sprva bodo ponujali dvo- in tridnevna potovanja v štirih mestih ZDA, in sicer v New Yorku, Austinu, Charlestonu in West Hollywoodu, kmalu pa bodo ponudbo destinacij razširili še na New Orleans, Miami in Las Vegas. Vsako potovanje naj bi vsebovalo najboljšo možno nastanitev, kakovostno hrano in pijačo, različne »cosmo« aktivnosti in veliko zabave. V paket so vključeni še dodatni dostopi do ekskluzivnih točk v mestu indruge ugodnosti.

Utrjevanje odnosa s ciljnim občinstvom

Z uvedbo CosmoTrips Cosmopolitan utrjuje zavezanost svojemu občinstvu, ki so večinoma tudi ljubitelji potovanj. Uredniški vpliv in strokovnost bodo tako izkoristili za ustvarjanje izkušenj, preko katerih bo občinstvo še bolj pripadno blagovni znamki. Glede na nedavno raziskavo Avail namerava 71 odstotkov generacije Z in milenijcev v prihodnje potovati več ali enako kot pred pandemijo, mnogi od njih pa v sklopu potovanj načrtujejo tudi čas za nakupovanje.

»Del našega občinstva, ki so pripadniki generacije Z in milenijcev, velja za zlato generacijo za potovanja in raziskave kažejo, da dajejo prednost izkušnjam pred materialnimi dobrinami,« pravijo pri Cosmopolitanu. »Potovalni paketi CosmoTrips so ustvarjeni posebej za to demografsko skupino, pregledali in potrdili so jih naši uredniki. Cosmo je zaupanja vreden vir na toliko vidikih njihovega življenja, da jim bosta nasvet in pomoč pri soustvarjanju potovanj olajšala in polepšala potovalno izkušnjo.«

Potovanja tudi v uredniški vsebini

V preteklem letu je Cosmo veliko vlagal v raziskovanje, pisanje in dokumentiranje novinarskih prispevkov na področju turizma in potovanj, že konec meseca pa bodo ameriškim bralcem predstavili celotno izdajo, namenjeno tej tematiki. V reviji se bodo dotaknili potovalnih nasvetov,  najboljših krajev za bivanje in prehranjevanje, priporočil barov in restevracij ter pomembnih informacij o tem, kako se pripraviti na različna potovanja, kaj obleči, kako prihraniti denar in podobno. Številka bo vključevala tudi posebno prilogo CosmoTrips, ki bo opisala štiri vzpostavljene destinacije.

cosmo

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji