cosmo
Opaženo

Cosmopolitan z novim poslovnim podvigom CosmoTrips

Cosmopolitan, največja medijska blagovna znamka za ženske na svetu, je vzpostavila platformo CosmoTrips, storitev za pomoč pri rezervaciji potovanj po meri.

CosmoTrips prinaša edinstveno priložnost za mlajše občinstvo, da »potujejo kot uredniki Cosmopolitana«, zapišejo v sporočilu za javnost. Platforma je zasnovana in vzpostavljena v sodelovanju z vodilnim ameriškim podjetjem v tehnološko-potovalnem sektorju DH Enterprise & Associates.

Sprva bodo ponujali dvo- in tridnevna potovanja v štirih mestih ZDA, in sicer v New Yorku, Austinu, Charlestonu in West Hollywoodu, kmalu pa bodo ponudbo destinacij razširili še na New Orleans, Miami in Las Vegas. Vsako potovanje naj bi vsebovalo najboljšo možno nastanitev, kakovostno hrano in pijačo, različne »cosmo« aktivnosti in veliko zabave. V paket so vključeni še dodatni dostopi do ekskluzivnih točk v mestu indruge ugodnosti.

Utrjevanje odnosa s ciljnim občinstvom

Z uvedbo CosmoTrips Cosmopolitan utrjuje zavezanost svojemu občinstvu, ki so večinoma tudi ljubitelji potovanj. Uredniški vpliv in strokovnost bodo tako izkoristili za ustvarjanje izkušenj, preko katerih bo občinstvo še bolj pripadno blagovni znamki. Glede na nedavno raziskavo Avail namerava 71 odstotkov generacije Z in milenijcev v prihodnje potovati več ali enako kot pred pandemijo, mnogi od njih pa v sklopu potovanj načrtujejo tudi čas za nakupovanje.

»Del našega občinstva, ki so pripadniki generacije Z in milenijcev, velja za zlato generacijo za potovanja in raziskave kažejo, da dajejo prednost izkušnjam pred materialnimi dobrinami,« pravijo pri Cosmopolitanu. »Potovalni paketi CosmoTrips so ustvarjeni posebej za to demografsko skupino, pregledali in potrdili so jih naši uredniki. Cosmo je zaupanja vreden vir na toliko vidikih njihovega življenja, da jim bosta nasvet in pomoč pri soustvarjanju potovanj olajšala in polepšala potovalno izkušnjo.«

Potovanja tudi v uredniški vsebini

V preteklem letu je Cosmo veliko vlagal v raziskovanje, pisanje in dokumentiranje novinarskih prispevkov na področju turizma in potovanj, že konec meseca pa bodo ameriškim bralcem predstavili celotno izdajo, namenjeno tej tematiki. V reviji se bodo dotaknili potovalnih nasvetov,  najboljših krajev za bivanje in prehranjevanje, priporočil barov in restevracij ter pomembnih informacij o tem, kako se pripraviti na različna potovanja, kaj obleči, kako prihraniti denar in podobno. Številka bo vključevala tudi posebno prilogo CosmoTrips, ki bo opisala štiri vzpostavljene destinacije.

cosmo

495

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

luka bajs2
24. 09. 2022

Z Luko Bajsom, ki s svojo ustvarjalnostjo že več kot desetletje prinaša pozitivne…

»V zadnjem času tudi pri slovenskih naročnikih opažam željo po sodelovanju na festivalih. Vmes me je že postalo strah, da festivali postajajo samo…

ghada
21. 09. 2022

Ghada Wali je mlada egiptovska oblikovalka, ki je v regiji Bližnjega vzhoda že globoko…

Kdor nima zgodovine, nima prihodnosti. Ustvarjam dela, ki predstavljajo to, kar sem in od koder prihajam. Svetovno prepoznavnost sem si pridobila z…

bla
20. 09. 2022

Jernej Smisl bo 1. oktobra 2022 postal direktor Pristopovega oddelka za korporativno…

Naši avtorji