cosmo
Opaženo

Cosmopolitan z novim poslovnim podvigom CosmoTrips

Cosmopolitan, največja medijska blagovna znamka za ženske na svetu, je vzpostavila platformo CosmoTrips, storitev za pomoč pri rezervaciji potovanj po meri.

CosmoTrips prinaša edinstveno priložnost za mlajše občinstvo, da »potujejo kot uredniki Cosmopolitana«, zapišejo v sporočilu za javnost. Platforma je zasnovana in vzpostavljena v sodelovanju z vodilnim ameriškim podjetjem v tehnološko-potovalnem sektorju DH Enterprise & Associates.

Sprva bodo ponujali dvo- in tridnevna potovanja v štirih mestih ZDA, in sicer v New Yorku, Austinu, Charlestonu in West Hollywoodu, kmalu pa bodo ponudbo destinacij razširili še na New Orleans, Miami in Las Vegas. Vsako potovanje naj bi vsebovalo najboljšo možno nastanitev, kakovostno hrano in pijačo, različne »cosmo« aktivnosti in veliko zabave. V paket so vključeni še dodatni dostopi do ekskluzivnih točk v mestu indruge ugodnosti.

Utrjevanje odnosa s ciljnim občinstvom

Z uvedbo CosmoTrips Cosmopolitan utrjuje zavezanost svojemu občinstvu, ki so večinoma tudi ljubitelji potovanj. Uredniški vpliv in strokovnost bodo tako izkoristili za ustvarjanje izkušenj, preko katerih bo občinstvo še bolj pripadno blagovni znamki. Glede na nedavno raziskavo Avail namerava 71 odstotkov generacije Z in milenijcev v prihodnje potovati več ali enako kot pred pandemijo, mnogi od njih pa v sklopu potovanj načrtujejo tudi čas za nakupovanje.

»Del našega občinstva, ki so pripadniki generacije Z in milenijcev, velja za zlato generacijo za potovanja in raziskave kažejo, da dajejo prednost izkušnjam pred materialnimi dobrinami,« pravijo pri Cosmopolitanu. »Potovalni paketi CosmoTrips so ustvarjeni posebej za to demografsko skupino, pregledali in potrdili so jih naši uredniki. Cosmo je zaupanja vreden vir na toliko vidikih njihovega življenja, da jim bosta nasvet in pomoč pri soustvarjanju potovanj olajšala in polepšala potovalno izkušnjo.«

Potovanja tudi v uredniški vsebini

V preteklem letu je Cosmo veliko vlagal v raziskovanje, pisanje in dokumentiranje novinarskih prispevkov na področju turizma in potovanj, že konec meseca pa bodo ameriškim bralcem predstavili celotno izdajo, namenjeno tej tematiki. V reviji se bodo dotaknili potovalnih nasvetov,  najboljših krajev za bivanje in prehranjevanje, priporočil barov in restevracij ter pomembnih informacij o tem, kako se pripraviti na različna potovanja, kaj obleči, kako prihraniti denar in podobno. Številka bo vključevala tudi posebno prilogo CosmoTrips, ki bo opisala štiri vzpostavljene destinacije.

cosmo

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji