zavrzena hrana
Opaženo

Dan brez zavržene hrane

TAM-TAM Inštitut se je že drugo leto zapored pridružil akciji »Dan brez zavržene hrane«, ki je nastala na pobudo Lidla Slovenija.

Kratek opis akcije: Zavržena hrana je danes eden od večjih globalnih izzivov, ki ima visoko etično, okoljsko in finančno ceno. Na svetovni ravni se zavrže približno tretjina vse hrane, proizvedene za ljudi, veliko odgovornost pri tem pa nosijo gospodinjstva. Akcija »Dan brez zavržene hrane« je namenjena ozaveščanju o odgovornostih posameznika in spodbujanju varčnejšega ravnanju s hrano v gospodinjstvih.

Po zadnjih podatkih Statističnega urada Republike Slovenije je v letu 2020 v Sloveniji nastalo 143.570 ton odpadne hrane, vsak prebivalec Slovenije pa je pred dvema letoma zavrgel povprečno 68 kilogramov hrane, kar je kilogram več kot leto poprej. Pred prihajajočim 2. slovenskim dnevom brez zavržene hrane, ki bo 22. aprila 2022, je Lidl Slovenija razpisal nagradni natečaj »Nisem za stran, vzemi me v bran«, v okviru katerega zbirajo okusne reciklirane recepte iz živil, ki v gospodinjstvih največkrat ostajajo ali pa jim bo kmalu potekel rok uporabe.

K sodelovanju na natečaju vabijo s kreativnimi plakati na plakatnih mestih TAM-TAM-a po vsej Sloveniji. Sodelujoči lahko svoj reciklirani recept oddajo do vključno 26. aprila 2022 na spletnem mestu www.danbrezzavrzenehrane.si.

hrana1

hrana2

hrana3

hrana4

hrana5

Elementi akcije: TAM-TAM-ova plakatna mesta

Partnerji projekta: program Ekošola, Ekologi brez meja, Zveza prijateljev mladine Slovenije, TAM-TAM, Ministrstvo za okolje in prostor (LIFE IP CARE4CLIMATE)

Oblikovalec: Primož Škrl

Kreativna zasnova: Agencija Taktik

Fotografije: Petra Slapar

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji