onkoman
Opaženo

»Dej se preglej!«

Slovensko onkološko društvo za moške OnkoMan vsako leto zasnuje akcijo, s katero ozaveščajo o eni obliki raka pri moških. Ta je letos posvečena ozaveščanju o raku na prostati. Pri projektu so sodelovali z agencijo Bold.group.

Kratek opis akcije: Ko gre za zdravje, so najučinkovitejša neposredna sporočila. Aktualno akcijo ozaveščanja o raku prostate je društvo OnkoMan osnovalo na podlagi zelo jasnega slogana »Dej se preglej!«. Vsak »pravi moški« namreč počne stvari, ki so na prvi pogled nerazumljive, nelogične ali nepotrebne, in takšen primer je v Sloveniji postavljanje mlajev. V namen skupnega slavja moški posekajo drevo samo zato, da bi ga nato še enkrat postavili. Če si lahko vzamejo čas za to, si ga lahko vzamejo tudi za redne preventivne preglede – ki lahko pomagajo, da bo priložnosti za praznovanje še ogromno, menijo v društvu OnkoMan. Del akcije je tudi video, v katerem znani Slovenci, med katerimi so tudi Cene Prevc, Žiga Pance, Aljaž Bedene, Benjamin Savšek, Matjaž Kek in Žan Papič, slovenskim moškim sporočajo »Dej se preglej!«. O znakih, na katere morajo biti moški pozorni, in o pomenu rednih pregledov pa v okviru kampanje ozaveščajo tudi na njihovi spletni strani. Tam obiskovalci z virtualnim »plezanjem« po mlaju spoznajo ključne opozorilne znake raka prostate ter tako poskrbijo, da bodo po dopolnjenem 50. letu slavili še čim večkrat.

Redni preventivni pregledi so nujni, saj so simptomi raka prostate precej neopazni. Po 50. letu zboli kar vsak četrti moški, približno 400 slovenskih moških letno pa za rakom prostate tudi umre. V društvu OnkoMan tako jasno sporočajo »Vsak moški zna s praznovanjem poskrbeti za kolege. Samo pravi moški pa zna poskrbeti tudi zase. Dej se preglej!«

Elementi akcije: spletno oglaševanje, družbena omrežja, zunanje oglaševanje, televizijski oglasi, radio, aktivacije na terenu

Predstavniki naročnika: Matej Pečovnik in Jaka Jakopič

Vodja projekta v agenciji: Luka Pangos

Kreativni direktor: Benjamin Hrkić

Umetniški direktor: Tim Luznar

Tekstopisca: Sara Mekinc in Benjamin Hrkić

Odnosi z mediji: IPPR in Petra Kregar

onko

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji