»Dej se preglej!«
Slovensko onkološko društvo za moške OnkoMan vsako leto zasnuje akcijo, s katero ozaveščajo o eni obliki raka pri moških. Ta je letos posvečena ozaveščanju o raku na prostati. Pri projektu so sodelovali z agencijo Bold.group.
Društvo Onkoman
Kratek opis akcije: Ko gre za zdravje, so najučinkovitejša neposredna sporočila. Aktualno akcijo ozaveščanja o raku prostate je društvo OnkoMan osnovalo na podlagi zelo jasnega slogana »Dej se preglej!«. Vsak »pravi moški« namreč počne stvari, ki so na prvi pogled nerazumljive, nelogične ali nepotrebne, in takšen primer je v Sloveniji postavljanje mlajev. V namen skupnega slavja moški posekajo drevo samo zato, da bi ga nato še enkrat postavili. Če si lahko vzamejo čas za to, si ga lahko vzamejo tudi za redne preventivne preglede – ki lahko pomagajo, da bo priložnosti za praznovanje še ogromno, menijo v društvu OnkoMan. Del akcije je tudi video, v katerem znani Slovenci, med katerimi so tudi Cene Prevc, Žiga Pance, Aljaž Bedene, Benjamin Savšek, Matjaž Kek in Žan Papič, slovenskim moškim sporočajo »Dej se preglej!«. O znakih, na katere morajo biti moški pozorni, in o pomenu rednih pregledov pa v okviru kampanje ozaveščajo tudi na njihovi spletni strani. Tam obiskovalci z virtualnim »plezanjem« po mlaju spoznajo ključne opozorilne znake raka prostate ter tako poskrbijo, da bodo po dopolnjenem 50. letu slavili še čim večkrat.
Redni preventivni pregledi so nujni, saj so simptomi raka prostate precej neopazni. Po 50. letu zboli kar vsak četrti moški, približno 400 slovenskih moških letno pa za rakom prostate tudi umre. V društvu OnkoMan tako jasno sporočajo »Vsak moški zna s praznovanjem poskrbeti za kolege. Samo pravi moški pa zna poskrbeti tudi zase. Dej se preglej!«
Elementi akcije: spletno oglaševanje, družbena omrežja, zunanje oglaševanje, televizijski oglasi, radio, aktivacije na terenu
Predstavniki naročnika: Matej Pečovnik in Jaka Jakopič
Vodja projekta v agenciji: Luka Pangos
Kreativni direktor: Benjamin Hrkić
Umetniški direktor: Tim Luznar
Tekstopisca: Sara Mekinc in Benjamin Hrkić
Odnosi z mediji: IPPR in Petra Kregar