Delamaris – nove ribje solate
Pri Delmarisu so zasnovali novo izdelčno linijo ribjih solat. Želijo si, da življenje zajamete z veliko vilico in si dneve sestavite iz morja lepih trenutkov ter pristnih okusov slovenskega Mediterana.
Kratek opis akcije: V agenciji Pristop so za nove ribje solate najprej oblikovali privlačno embalažo, nato pa zasnovali 360-stopinjsko oglaševalsko akcijo in jo kronali z novim pozicijskim sloganom znamke Delamaris »Morje dobrega«. V krovnem video oglasu so z zgodbo raznolike, a povezane družine, ponazorili izvrstno ujemanje okusov v novih ribjih solatah, v krajših produktnih spotih pa izpostavili ključne prednosti in priložnostne situacije za uporabo.
Elementi akcije: televizijski oglasi, digitalno oglaševanje in družbena omrežja, zunanje oglaševanje, radio oglaševanje, sodelovanje z vplivneži, aktivnosti na prodajnih mestih (POS)
Naročnik: Delamaris
Agencija: Pristop
Medijska agencija: Pristop Media
Predstavnik naročnika: Špela Žitko in Laura Sabljaković
Direktor projekta: Žiga Gliha
Vodja projekta v agenciji: Klara Rupret
Kreativni direktor: Blaž Vuk
Tekstopisec: Tit Lončar
Umetniška direktorica: Barbara Podlogar
Oblikovalka: Sara Sešlar Naraks
Fotograf/ilustrator: Jan Čermelj
Režiser: Jure Dostal
Produkcijska hiša: Moment Collective
Čas trajanja akcije: 20. oktober do 11. november 2022