nelipot
Opaženo

Dezodorant Nelipot v stiku

Oglaševalska akcija je namenjena promociji treh dezodorantov Nelipot, ki so po novem na voljo tudi v stiku.

Kratek opis akcije: Oglaševalska akcija je delo interne marketinške ekipe, z njo pa sporočajo uporabnikom, da so dezodoranti Basic, Shac in Irof od letošnje jeseni na voljo tudi v novi embalaži, ki je izdelana iz bioplastike.

 

Elementi akcije: zunanje oglaševanje, klasični tiskani oglasi, digitalni oglasi, oglaševanje na prodajnih mestih – posebno sodelovanje s Spar Online (promocija z vzorčenjem ob nakupu) in Sparovi katalogi

Predstavnica naročnika in tekstopiska: Tina Štrubelj

Oblikovalec: Rok Jurman

Fotograf/ilustrator: Nejc Pernek

Trajanje akcije: 29. avgust-30. september 2019

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji