Digitalna aktivacija za The Closer
Agencija Luna \TBWA je za Heinekenovo inovacijo The Closer pripravila digitalno aktivacijo s slovenskimi vplivneži in vplivnicami.
Kratek opis akcije: Heineken se že od nekdaj bori za zdravo razmerje med delom in prostim časom, zato so ustvarili odpirač The Closer, ki zapira službene aplikacije na računalniku. The Closer je Slovencem predstavil v zabavni aktivaciji na družbenih omrežjih s štirimi domačimi vplivneži. Ti so v svojih objavah posneli, kako so nekoga od svojih bližnjih potegnili za nos, tako da so jim sredi dela njihovo napravo ugasnili z The Closerjem. Sledilci Heinekenovega profila so med štirimi vplivneži izglasovali tistega, ki je po njihovem mnenju pripravil najboljšo potegavščino. Največ glasov je prejela Nika Vlahovič, ki je zato The Closer podelila tudi enemu od svojih sledilcev. V glasovanju za najboljšo potegavščino na Heinekenovem profilu je sodelovalo 1190 navdušencev nad potegavščinami, vsebine so dosegle kar 463.852 oseb in spodbudile skoraj 4 milijone prikazov. Komunikacijo so dopolnile še druge zabavne spletne vsebine, ki uporabnike opominjajo, naj končajo z nadurami, ugasnejo telefon in se posvetijo druženju s prijatelji.
Ime akcije: Heineken, The Closer
Elementi akcije: aktivacija na družbenih omrežjih, spletni oglasi, televizijski oglas
Predstavnik naročnika: Rodrigo Sodero Ungaretti in Katja Sabadin
Direktor projekta: Martin Stariha
Vodja projekta: Petra Noterzberg
Kreativna direktorica: Medeja Kraševec
Tekstopisec: Blaž Žnidarec
Urednica družbenih omrežij: Lara Mlakar
Specialistka za ustvarjanje vsebin: Patricija Štangelj
Sodelujoči: Nika Vlahovič, Nina Gaspari, Ula Furlan in Alen Podlesnik