Digitalno je enostavno lažje
Grey Ljubljana je za NLB zasnoval oglaševalsko akcijo, ki predstavlja, zakaj je z digitalnimi bančnimi storitvami vse enostavno lažje.
NLB Skupina
Kratek opis akcije: »NLB kot napredna in dostopna banka svojim strankam z digitalnimi storitvami olajša življenje. Z mobilno denarnico NLB Pay lahko plačujejo preko telefona, v mobilni banki Klikin lahko med drugim hitro sklenejo kredit, preko GSM imenika lahko nakažejo denar prijatelju, preko video klica pa lahko urejajo bančne opravke kjer koli in kadar koli,« pravijo snovalci akcije, ki so te storitve želeli predstaviti na zabaven in razumljiv način.S sodobnimi 3D-animacijami so izpostavili zadrege, s katerimi se lahko vsi poistovetimo: ko je denarnica prevelika za naš žep, ko potrebujemo kredit, a ne želimo izpolnjevati gore papirjev, ko želimo prijatelju hitro vrniti denar za malico, pa pri sebi nimamo gotovine, ali ko potrebujemo banko med dopustom v tujini, po možnosti sredi noči. V NLB zagotavljajo, da so ob vseh teh izzivih najenostavnejša rešitev prav njihove digitalne storitve.
Elementi akcije: televizijsko in spletno oglaševanje, tiskani oglasi, družbena omrežja, zunanje oglaševanje, oglaševanje na avtobusih LPP
Predstavnici naročnika: Natalija Majcen in Simona Mladenović
Vodja projekta v agenciji: Teja Rajšp
Strateška direktorica: Špela Žorž
Izvršna kreativna direktorica: Petra Krulc
Kreativna direktorica: Katja Petrin Dornik
Tekstopisec: Klemen Šefer
Umetniški direktor: Matija Primc
Oblikovalec: Andraž Grulja
Spletna oblikovalka: Urška Kos
3D-animatorja: Črtomir Just in Maj Meden (FRANCFRANC)
Postprodukcija: ArtRebel9
Medijska agencija: Media Publikum
Medijska načrtovalka: Nataša Češnovar (Media Publikum)
Digitalna medijska specialistka: Nika Oražem (Media Publikum)
Upravljanje z družbenimi omrežji: Monika Habjanič (Grey) in Alja Jureč (NLB)
Trajanje akcije: september – oktober 2019