Digitalno poganja nove zmage
Nova KBM je z agencijo Pristop ustvarila oglas, v katerem kot glavna protagonistka nastopa Lora Roglič Klinc, in je del širše komunikacijske platforme o družbeni odgovornosti banke in digitalnih rešitvah, ki bo v višjo prestavo prestavila konec poletja.
Kratek opis akcije: Digitalno je prihodnost, digitalno poganja svet. Tega se zavedajo tudi v Novi KBM, ki je že drugo leto zapored osvojila naziv najboljše spletne in mobilne banke. Digitalne bančne storitve niso le enostavne in priročne, temveč tudi okolju prijazne, saj zmanjšujejo porabo papirja v bančnem poslovanju. Z razvojem najboljših digitalnih rešitev so v Novi KBM v lanskem letu v primerjavi z letom 2020 za več kot polovico zmanjšali porabo papirja in tako v zadnjih letih ohranili kar 800 dreves. Sodobno nomadko Loro Roglič Klinc, ki je s svojo aktivno družino razpeta med Slovenijo in tujino, v oglasu na vsakem koraku kot nevidna sila spremljajo digitalne storitve, ki ji olajšajo vsakdan in so ob tem še okolju prijazen način poslovanja. Z digitalnimi rešitvami pa je vedno tudi le klik stran od svojega moža, prav tako ambasadorja banke, Primoža Rogliča.
Elementi akcije: televizijski oglasi, spletno oglaševanje, družbena omrežja, konec poletja še zunanje oglaševanje
Predstavniki naročnika: Jure Bračko, Sandra Njegovan in Nataša Sernc
Direktor projekta: Žiga Gliha
Vodja projekta: Nika Perovšek
Kreativni direktor: Blaž Vuk
Tekstopisca: Manja Novak in Rok Artiček
Umetniška direktorica: Barbara Podlogar
Oblikovalci: Urban Zotel, Urška Kos in Oskar Slabe
Izvedbeni oblikovalec: Uroš Krašovec
Vodji produkcije: Emina Halilović in Katra Petriček
Produkcijska hiša: Studio7
Režiser: Mark Pirc
Direktor fotografije: Sašo Stih
Fotograf: Vid Rotar
Medijska agencija: Pristop Media