bizi2
Opaženo

Dober glas seže v deveto vas

Predstavitev prenovljene različice poslovnega asistenta Bizi je pospremila komunikacijska akcija, katere cilj je bil ozavestiti novi Bizi pri široki ciljni skupini in doseči visok obisk, kar se je tudi zgodilo.

Kratek opis akcije: Komunikacijska akcija je bila zastavljena široko in je zajela različne ciljne skupine. Sestavljali sta jo dve fazi, dražilna faza z znanimi slovenskimi pregovori in faza razkritj, v kateri so pregovore povezali z orodji in funkcionalnostmi, ki jih ponuja Bizi. Pomemben del akcije so predstavljale uspešne podjetniške zgodbe, nasvetne in razlagalne vsebine ter priročniki, s katerimi podrobno predstavljajo uporabnost orodij. Posebno skrb so z različnimi aktivnostmi namenili tudi sodelavcem, naročnikom, oglaševalcem in tistim, ki so v preteklosti sestavljali zgodbo poslovnega asistenta.

Da je bila akcija uspešna, dokazuje dejstvo, da je že v marcu 2021 Bizi ponovno potrdil status najbolj obiskane slovenske poslovne spletne strani in zabeležil kar 296.451 različnih uporabnikov in skoraj 2 milijona prikazov strani, kar pomeni 15-odstotno rast v primerjavi z marcem 2020.

Elementi akcije: spletno, radijsko, zunanje in televizijsko oglaševanje,  spletna stran, družbena omrežja, sporočila za javnost, članki, interni kanali, priročniki in razlagalne vsebine, gverilska akcija, promocijska gradiva za naročnike ter druge javnosti, podjetniške zgodbe

Vodja projekta prenove in zgodbe podjetnikov: Mihaela Leskovec

Vodja akcije in medijski zakup: Tea Anderlič

Glavni oblikovalec strani in uporabniška izkušnja: Samo Jereb

Druga oblikovalca: Jure Legac in Maruša Rožič

Kreativno vodenje akcije: Jure Legac

Odnosi z javnostmi: Jerneja Končan Babič

Iskalno oglaševanje in oglaševanje na Facebooku: Jerneja Končan Babič in Metka Urbanija

Tekstopiski: Tea Anderlič in Mihaela Leskovec

Produkcija: TSmedia in Planet TV

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji