bizi2
Opaženo

Dober glas seže v deveto vas

Predstavitev prenovljene različice poslovnega asistenta Bizi je pospremila komunikacijska akcija, katere cilj je bil ozavestiti novi Bizi pri široki ciljni skupini in doseči visok obisk, kar se je tudi zgodilo.

Kratek opis akcije: Komunikacijska akcija je bila zastavljena široko in je zajela različne ciljne skupine. Sestavljali sta jo dve fazi, dražilna faza z znanimi slovenskimi pregovori in faza razkritj, v kateri so pregovore povezali z orodji in funkcionalnostmi, ki jih ponuja Bizi. Pomemben del akcije so predstavljale uspešne podjetniške zgodbe, nasvetne in razlagalne vsebine ter priročniki, s katerimi podrobno predstavljajo uporabnost orodij. Posebno skrb so z različnimi aktivnostmi namenili tudi sodelavcem, naročnikom, oglaševalcem in tistim, ki so v preteklosti sestavljali zgodbo poslovnega asistenta.

Da je bila akcija uspešna, dokazuje dejstvo, da je že v marcu 2021 Bizi ponovno potrdil status najbolj obiskane slovenske poslovne spletne strani in zabeležil kar 296.451 različnih uporabnikov in skoraj 2 milijona prikazov strani, kar pomeni 15-odstotno rast v primerjavi z marcem 2020.

Elementi akcije: spletno, radijsko, zunanje in televizijsko oglaševanje,  spletna stran, družbena omrežja, sporočila za javnost, članki, interni kanali, priročniki in razlagalne vsebine, gverilska akcija, promocijska gradiva za naročnike ter druge javnosti, podjetniške zgodbe

Vodja projekta prenove in zgodbe podjetnikov: Mihaela Leskovec

Vodja akcije in medijski zakup: Tea Anderlič

Glavni oblikovalec strani in uporabniška izkušnja: Samo Jereb

Druga oblikovalca: Jure Legac in Maruša Rožič

Kreativno vodenje akcije: Jure Legac

Odnosi z javnostmi: Jerneja Končan Babič

Iskalno oglaševanje in oglaševanje na Facebooku: Jerneja Končan Babič in Metka Urbanija

Tekstopiski: Tea Anderlič in Mihaela Leskovec

Produkcija: TSmedia in Planet TV

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji