Dober glas seže v deveto vas
Predstavitev prenovljene različice poslovnega asistenta Bizi je pospremila komunikacijska akcija, katere cilj je bil ozavestiti novi Bizi pri široki ciljni skupini in doseči visok obisk, kar se je tudi zgodilo.
Kratek opis akcije: Komunikacijska akcija je bila zastavljena široko in je zajela različne ciljne skupine. Sestavljali sta jo dve fazi, dražilna faza z znanimi slovenskimi pregovori in faza razkritj, v kateri so pregovore povezali z orodji in funkcionalnostmi, ki jih ponuja Bizi. Pomemben del akcije so predstavljale uspešne podjetniške zgodbe, nasvetne in razlagalne vsebine ter priročniki, s katerimi podrobno predstavljajo uporabnost orodij. Posebno skrb so z različnimi aktivnostmi namenili tudi sodelavcem, naročnikom, oglaševalcem in tistim, ki so v preteklosti sestavljali zgodbo poslovnega asistenta.
Da je bila akcija uspešna, dokazuje dejstvo, da je že v marcu 2021 Bizi ponovno potrdil status najbolj obiskane slovenske poslovne spletne strani in zabeležil kar 296.451 različnih uporabnikov in skoraj 2 milijona prikazov strani, kar pomeni 15-odstotno rast v primerjavi z marcem 2020.
Elementi akcije: spletno, radijsko, zunanje in televizijsko oglaševanje, spletna stran, družbena omrežja, sporočila za javnost, članki, interni kanali, priročniki in razlagalne vsebine, gverilska akcija, promocijska gradiva za naročnike ter druge javnosti, podjetniške zgodbe
Vodja projekta prenove in zgodbe podjetnikov: Mihaela Leskovec
Vodja akcije in medijski zakup: Tea Anderlič
Glavni oblikovalec strani in uporabniška izkušnja: Samo Jereb
Druga oblikovalca: Jure Legac in Maruša Rožič
Kreativno vodenje akcije: Jure Legac
Odnosi z javnostmi: Jerneja Končan Babič
Iskalno oglaševanje in oglaševanje na Facebooku: Jerneja Končan Babič in Metka Urbanija
Tekstopiski: Tea Anderlič in Mihaela Leskovec
Produkcija: TSmedia in Planet TV