delo
Opaženo

Dober medij spoznaš v krizi – 2. del

Luna \TBWA in časnik Delo v drugem delu nove oglaševalske akcije spodbujata bralce, naj vse leto iščejo verodostojne informacije in kredibilne medije.

Kratek opis akcije: »Mnogi, ki informacije spremljajo na družbenih omrežjih, se ne poglabljajo v njihovo verodostojnost, temveč jih le površno preletijo, saj jih vsebina pravzaprav ne zanima. Šele krizne razmere, kot je bil čas epidemije koronavirusa, v katerem so družbena omrežja postala gnezdo različnih nepreverjenih in celo lažnivih informacij, so pri večini ljudi vzbudila potrebo po iskanju kredibilnih informacij. V času krize se ljudje namreč obrnejo h kredibilnim virom, saj intuitivno iščejo kakovostne informacije, ki vzbujajo občutek varnosti oz. nadzora nad situacijo,« idejno zasnovo Delove akcije pojasnjujejo v agenciji Luna \TBWA in dodajajo: »Vendar pa bo tudi ta kriza, kot vsaka prej, minila. Mi pa moramo bralcem sporočiti, da je spremljanje kredibilnih medijev pomembno vsak dan, ne le v kriznih časih.«

V kampanji z naslovi »Dobrega novinarja spoznaš v krizi«, »Dobrega bralca spoznaš v krizi« in »Dober medij spoznaš v krizi« tako opozarjajo na nujnost iskanja kakovostnih in verodostojnih informacij vse leto, ne zgolj v negotovih kriznih časih, zato pozivajo bralce, naj ostanejo dobro obveščeni tudi v prihodnje.   

Elementi akcije: tiskani oglasi, spletni oglasi, oglasi in komunikacija na družbenih omrežjih

delo1

delo2
 

delo3

Naročnik: Delo

Agencija: Luna \TBWA

Predstavnice naročnika: Dolores Podbevšek, Estera Lah Poljak in Nina Mijošek

Direktor projekta: Martin Stariha

Kreativni direktor: Janez Rakušček

Tekstopiska: Medeja Kraševec

Umetniški direktor: Jure Sotler

Strateginja: Maruša Hrovat

Direktorica digitalnih strategij in vsebinskega marketinga: Maša Butara

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji