Dober medij spoznaš v krizi – 2. del
Luna \TBWA in časnik Delo v drugem delu nove oglaševalske akcije spodbujata bralce, naj vse leto iščejo verodostojne informacije in kredibilne medije.
Kratek opis akcije: »Mnogi, ki informacije spremljajo na družbenih omrežjih, se ne poglabljajo v njihovo verodostojnost, temveč jih le površno preletijo, saj jih vsebina pravzaprav ne zanima. Šele krizne razmere, kot je bil čas epidemije koronavirusa, v katerem so družbena omrežja postala gnezdo različnih nepreverjenih in celo lažnivih informacij, so pri večini ljudi vzbudila potrebo po iskanju kredibilnih informacij. V času krize se ljudje namreč obrnejo h kredibilnim virom, saj intuitivno iščejo kakovostne informacije, ki vzbujajo občutek varnosti oz. nadzora nad situacijo,« idejno zasnovo Delove akcije pojasnjujejo v agenciji Luna \TBWA in dodajajo: »Vendar pa bo tudi ta kriza, kot vsaka prej, minila. Mi pa moramo bralcem sporočiti, da je spremljanje kredibilnih medijev pomembno vsak dan, ne le v kriznih časih.«
V kampanji z naslovi »Dobrega novinarja spoznaš v krizi«, »Dobrega bralca spoznaš v krizi« in »Dober medij spoznaš v krizi« tako opozarjajo na nujnost iskanja kakovostnih in verodostojnih informacij vse leto, ne zgolj v negotovih kriznih časih, zato pozivajo bralce, naj ostanejo dobro obveščeni tudi v prihodnje.
Elementi akcije: tiskani oglasi, spletni oglasi, oglasi in komunikacija na družbenih omrežjih
Naročnik: Delo
Agencija: Luna \TBWA
Predstavnice naročnika: Dolores Podbevšek, Estera Lah Poljak in Nina Mijošek
Direktor projekta: Martin Stariha
Kreativni direktor: Janez Rakušček
Tekstopiska: Medeja Kraševec
Umetniški direktor: Jure Sotler
Strateginja: Maruša Hrovat
Direktorica digitalnih strategij in vsebinskega marketinga: Maša Butara