Dober sosed stoji ob strani
Mercator se predstavlja s komunikacijsko akcijo, v kateri poudarja družbeno odgovornost in odgovornost do zaposlenih.
Mercator
Kratek opis akcije: V Mercatorju so z akcijoširni Sloveniji najprej sporočili, da imajo predano ekipo prodajalcev, ki skrbijo za dobro založene in odprte trgovine. Temu je sledil sklop aktivnosti za zaposlene, s katerimi so še tesneje povezali ekipe v različnih krajih po Sloveniji. Večina teh komunikacijskih aktivnosti poteka po internih kanalih, hkrati pa so se svojim zaposlenim zahvalili tudi s posebnim televizijskim oglasom in k ustvarjanju sporočila povabili tudi njih.
»Naša življenja so se ob soočenju z nevarnostjo koronavirusa tako rekoč čez noč obrnila na glavo. V človekovi naravi je, da se nas v takšnih trenutkih rad polasti strah pred negotovimi časi. Toda hkrati je to tudi čas, v katerem svoje obraze pokažejo pravi junaki – vsi tisti, ki nam nesebično poklanjajo svoj čas in skrbijo, da vsem omejitvam navkljub naša življenja tečejo kar se da normalno naprej,« pravijo v Mercatorju.
Predstavnici naročnika: Viktorija Radojević Mavrič in Andreja Zadnik Andoljšek
Vodjiprojekta v agenciji: Andreja VeršičinNina Huremovič
Kreativna direktorja: Uroš GoričaninMatej Kodrič
Umetniškidirektor: David Fartek
Oblikovalka: Daša Žerovnik
Tekstopisec: Rok Artiček
Video: Urška Vavpetič
Medijska agencija: Pristop media