Dobri časi niso nikoli iz mode
Fructalovi sadni sokovi so že skoraj 80 let na mizi vsakega pravega družinskega praznovanja. Najbolj priljubljene okuse sokov so v sodelovanju z agencijo Pristop preoblekli v retro embalaže, ki nas spomnijo na čas mladosti in brezskrbnosti.
Fructal
Kratek opis akcije: Namen retro linije je vzbuditi nostalgijo in osvežiti čustveno vez s Fructalovimi sokovi, zato so na Pristopu pri oblikovanju izhajali iz tradicionalne embalaže iz časa skupne države. Na novo so interpretirali vse pomembnejše vizualne elemente, značilne za originalne embalaže: klasičen Fructalov logotip v obliki dežnika, drzne in izstopajoče barve, retro črte ter značilno fotografijo sadja, ki deluje povsem naravno.
Priložnostno embalažo so pospremili s celostno komunikacijsko kampanjo, ki v sloganu poudarja: »Dobri časi niso nikoli iz mode«. »Fructalov sok pa je okusni opomnik, da tisto, kar je res izjemno, prestane test časa in z občasno osvežitvijo vedno ostane relevantno in okusno,« pravijo.
Elementi akcije: oblikovanje embalaže, oprema prodajnih mest, digitalno oglaševanje, vsebine na družbenih omrežjih, zunanje oglaševanje, promocijski izdelki
Direktorica naročnika: Sanja Likar
Vodja projekta v agenciji: Ivana Laharnar
Kreativni direktor: Klemen Šefer
Tekstopisca: Klemen Šefer in Peter Zabret
Umetniška direktorica: Barbara Podlogar
Oblikovalec: Urban Zotel
Strateginja: Katja Sever
Vsebinski strateg: Blaž Jarc
Strategija za družbena omrežja: Pia Jankovič
Izvedbeni oblikovalec: Samo Jarc
Medijska agencija: Pristop Media
Trajanje akcije: od februarja 2024 dalje