fructal
Opaženo

Dobri časi niso nikoli iz mode

Fructalovi sadni sokovi so že skoraj 80 let na mizi vsakega pravega družinskega praznovanja. Najbolj priljubljene okuse sokov so v sodelovanju z agencijo Pristop preoblekli v retro embalaže, ki nas spomnijo na čas mladosti in brezskrbnosti.

Kratek opis akcije: Namen retro linije je vzbuditi nostalgijo in osvežiti čustveno vez s Fructalovimi sokovi, zato so na Pristopu pri oblikovanju izhajali iz tradicionalne embalaže iz časa skupne države. Na novo so interpretirali vse pomembnejše vizualne elemente, značilne za originalne embalaže: klasičen Fructalov logotip v obliki dežnika, drzne in izstopajoče barve, retro črte ter značilno fotografijo sadja, ki deluje povsem naravno.  

Priložnostno embalažo so pospremili s celostno komunikacijsko kampanjo, ki v sloganu poudarja: »Dobri časi niso nikoli iz mode«. »Fructalov sok pa je okusni opomnik, da tisto, kar je res izjemno, prestane test časa in z občasno osvežitvijo vedno ostane relevantno in okusno,« pravijo.

fructal1

fructal2

fructal3

Elementi akcije: oblikovanje embalaže, oprema prodajnih mest, digitalno oglaševanje, vsebine na družbenih omrežjih, zunanje oglaševanje, promocijski izdelki

Direktorica naročnika: Sanja Likar

Vodja projekta v agenciji: Ivana Laharnar

Kreativni direktor: Klemen Šefer

Tekstopisca: Klemen Šefer in Peter Zabret

Umetniška direktorica: Barbara Podlogar

Oblikovalec: Urban Zotel

Strateginja: Katja Sever

Vsebinski strateg: Blaž Jarc

Strategija za družbena omrežja: Pia Jankovič 

Izvedbeni oblikovalec: Samo Jarc

Medijska agencija: Pristop Media

Trajanje akcije: od februarja 2024 dalje

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji