Dobro pripravljeni z Minutami in Bojanom Cvjetićaninom
Mercator in Bojan Cvjetićanin sta pripravljena na vsakodnevne izzive ...
Mercator
Kratek opis akcije: Mercatorjeve Minute so uveljavljena in večkrat nagrajena znamka, ki vsebuje širok nabor jedi za takojšnje uživanje, za na pot, pogrevanje ali enostavno pripravo doma. Ker znamka nagovarja dinamičen življenjski slog, so v Mercatorju k sodelovanju povabili Bojana Cvjetićanina, frontmana skupine Joker Out, s katerim so osvežili znamko in predstavili nove izdelke. V energičnem televizijskem oglasu lahko spremljamo dan slovenskega zvezdnika, ki ponazarja urban utrip današnje mlade generacije.
Krovna Mercatorjeva platforma, v kateri se Bojan pojavi kot gost pri Janu Plestenjaku, se pri Minutah osredotoča na mlajšo ciljno skupino. Ta v dialog z blagovno znamko vstopa na družbenih omrežjih z nagradno igro, na TikToku pa v sodelovanju z vplivnežem Kuxalo.
Elementi akcije: televizijski in radijski oglas, spletno oglaševanje, družbena omrežja, interni kanali Mercatorja
Predstavnice naročnika: Viktorija Radojević Mavrič, Majda Vodopivec in Urška Kovačič
Kreativni direktor: Matej Kodrič
Direktorica projekta: Andreja Veršič
Umetniški direktor: Matt Penko
Oblikovalec: Mark Caserman
Digitalni oblikovalec: Blaž Pintar
Direktorica digitalnih projektov v agenciji: Brigita Švigelj
Digitalni strateginji: Mili Šprajc in Brigita Švigelj
Mlajši ustvarjalec vsebin in upravljavec družbenih omrežij: Mitja Bergoč
Produkcija: Super16
Režiser: Jure Matjažič
Spiker: Bojan Cvjetićanin
Glasba: NY Girl (avtor Dani Jalali, založnik Artlist Original)
Medijska agencija: Studio Nexus