mercator bojan
Opaženo

Dobro pripravljeni z Minutami in Bojanom Cvjetićaninom

Mercator in Bojan Cvjetićanin sta pripravljena na vsakodnevne izzive ...

Kratek opis akcije: Mercatorjeve Minute so uveljavljena in večkrat nagrajena znamka, ki vsebuje širok nabor jedi za takojšnje uživanje, za na pot, pogrevanje ali enostavno pripravo doma. Ker znamka nagovarja dinamičen življenjski slog, so v Mercatorju k sodelovanju povabili Bojana Cvjetićanina, frontmana skupine Joker Out, s katerim so osvežili znamko in predstavili nove izdelke. V energičnem televizijskem oglasu lahko spremljamo dan slovenskega zvezdnika, ki ponazarja urban utrip današnje mlade generacije. 

Krovna Mercatorjeva platforma, v kateri se Bojan pojavi kot gost pri Janu Plestenjaku, se pri Minutah osredotoča na mlajšo ciljno skupino. Ta v dialog z blagovno znamko vstopa na družbenih omrežjih z nagradno igro, na TikToku pa v sodelovanju z vplivnežem Kuxalo.   

minute

Elementi akcije: televizijski in radijski oglas, spletno oglaševanje, družbena omrežja, interni kanali Mercatorja

Predstavnice naročnika: Viktorija Radojević Mavrič, Majda Vodopivec in Urška Kovačič

Kreativni direktor: Matej Kodrič

Direktorica projekta: Andreja Veršič

Umetniški direktor: Matt Penko

Oblikovalec: Mark Caserman

Digitalni oblikovalec: Blaž Pintar

Direktorica digitalnih projektov v agenciji: Brigita Švigelj

Digitalni strateginji: Mili Šprajc in Brigita Švigelj

Mlajši ustvarjalec vsebin in upravljavec družbenih omrežij: Mitja Bergoč

Produkcija: Super16

Režiser: Jure Matjažič

Fotograf: Peter Giodani

Spiker: Bojan Cvjetićanin

Glasba: NY Girl (avtor Dani Jalali, založnik Artlist Original)

Medijska agencija: Studio Nexus

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji