btc city
Opaženo

Dobrodošli v mestu varnih nakupov in doživetij

V agenciji PM, poslovni mediji so za BTC City pripravili celostno komunikacijsko akcijo z naslovom Mesto varnih nakupov in doživetij.

Kratek opis akcije:  Z akcijo so obiskovalcem pokazali, da je v BTC City (spet) varno in preprosto nakupovati, jih opremili z nasveti za varen nakup in jih v pozitivni luči obveščali o vsej ponudbi mesta.

Kot izhodišče so zasnovali pristajalno informativno stran z vsemi pomembnimi informacijami za obiskovalce – o odpiralnih časih ponudnikov, sprejetih ukrepih in nasvetih za varen obisk ter dodali pregleden zemljevid mesta z označenimi točkami dezinfekcijskih sredstev. »Nato smo poskrbeli za razširjeno komunikacijo preko vseh digitalnih kanalov z igrivimi grafikami, ki so na pozitiven način prikazovale posamezne ponudnike. Skupaj smo opremili tudi zunanje oglasne površine BTC City ter jih dodatno obveščali še v video- in radijskih oglasih,« so za MM povedali v agenciji.

Pravijo, da so se pri snovanju akcije srečali s kar nekaj izzivi, med drugim z dnevnim spreminjanjem situacije v državi, pravočasnim in primernim informiranjem o varnostnih ukrepih, ki jih zagotavlja BTC City, ažurnim prilagajanjem sporočil glede na sprotna popuščanja ukrepov ter skrbjo za podporo v komunikaciji vseh odprtih ponudnikov in storitev BTC City.

btc city1

btc city2

Elementi akcije: pristajalna stran, objave na družbenih omrežjih, digitalni oglasi, zunanje oglaševanje (veleplakati, transparenti, zasloni), videooglas, radijski oglas

Predstavniki naročnika: Miha Mermal, Sara Bogomolec, Janja Furjan in Damjan Glazer

Strateški direktor: Mitja Jereb 

Vodja projekta v agenciji: Aljoša Horvat

Kreativna direktorja: Dunja Kristan in Primož Škrl

Tekstopiski: Dunja Kristan in Asja Šerić

Umetniški direktor: Tomaž Kotnik

Oblikovalca: Primož Škrl in Marin Mešter

Distribucija: Matjaž Marin

Trajanje akcije: od 4. maja 2020

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji