Dobrodošli v mestu varnih nakupov in doživetij
V agenciji PM, poslovni mediji so za BTC City pripravili celostno komunikacijsko akcijo z naslovom Mesto varnih nakupov in doživetij.
BTC City
Kratek opis akcije: Z akcijo so obiskovalcem pokazali, da je v BTC City (spet) varno in preprosto nakupovati, jih opremili z nasveti za varen nakup in jih v pozitivni luči obveščali o vsej ponudbi mesta.
Kot izhodišče so zasnovali pristajalno informativno stran z vsemi pomembnimi informacijami za obiskovalce – o odpiralnih časih ponudnikov, sprejetih ukrepih in nasvetih za varen obisk ter dodali pregleden zemljevid mesta z označenimi točkami dezinfekcijskih sredstev. »Nato smo poskrbeli za razširjeno komunikacijo preko vseh digitalnih kanalov z igrivimi grafikami, ki so na pozitiven način prikazovale posamezne ponudnike. Skupaj smo opremili tudi zunanje oglasne površine BTC City ter jih dodatno obveščali še v video- in radijskih oglasih,« so za MM povedali v agenciji.
Pravijo, da so se pri snovanju akcije srečali s kar nekaj izzivi, med drugim z dnevnim spreminjanjem situacije v državi, pravočasnim in primernim informiranjem o varnostnih ukrepih, ki jih zagotavlja BTC City, ažurnim prilagajanjem sporočil glede na sprotna popuščanja ukrepov ter skrbjo za podporo v komunikaciji vseh odprtih ponudnikov in storitev BTC City.
Elementi akcije: pristajalna stran, objave na družbenih omrežjih, digitalni oglasi, zunanje oglaševanje (veleplakati, transparenti, zasloni), videooglas, radijski oglas
Predstavniki naročnika: Miha Mermal, Sara Bogomolec, Janja Furjan in Damjan Glazer
Strateški direktor: Mitja Jereb
Vodja projekta v agenciji: Aljoša Horvat
Kreativna direktorja: Dunja Kristan in Primož Škrl
Tekstopiski: Dunja Kristan in Asja Šerić
Umetniški direktor: Tomaž Kotnik
Oblikovalca: Primož Škrl in Marin Mešter
Distribucija: Matjaž Marin
Trajanje akcije: od 4. maja 2020