NLB izbor
Opaženo

Dom je tam, kjer so ljudje, ki nam pomenijo največ

NLB Skupina je v sodelovanju z agencijo Grey Ljubljana zasnovala regijsko komunikacijsko platformo, s katero sporoča, da jugovzhodna Evropa zanjo predstavlja dom, zato ji je zanjo in za ljudi iz te regije resnično mar.

Kratek opis akcije: V ospredju je zgodba o tem, da ni nobena razdalja predolga in nobena ovira na poti pretežka za razveselitev tistih, ki so nam najbolj pri srcu, oziroma tiste, ki za nas predstavljajo dom. »Dom je tam, kjer te obkrožajo ljudje, ki ti pomenijo največ. Zato v njih verjameš, jih spodbujaš in podpiraš. In ker NLB Skupina skupaj s prebivalci regije tu živi, dela in ustvarja, ji ta regija ne predstavlja le strateškega interesa, ampak ji je zanjo resnično mar. Lokalno okolje, jezik in kulturo odlično pozna, ljudi pa razume in jim lahko poglobljeno svetuje,« pravijo v NLB Skupini.

 

Elementi akcije: televizijsko, zunanje, radijsko in digitalno oglaševanje, družbena omrežja, uredniške vsebine, interna komunikacija, dogodki in prodajna mesta

Predstavniki naročnika: Darja Lekše, Natalija Majcen, Simona Mladenović, Manja Gradišek in Andrej Krajner

Vodja projekta v agenciji: Teja Rajšp

Direktorica projekta: Dunja Budair Prelog

Strateška direktorica: Špela Žorž

Izvršna kreativna direktorica: Petra Krulc

Kreativna direktorja: Katja Petrin Dornik in Luka Bajs

Tekstopisci: Klemen Šefer, Katja Petrin Dornik in Luka Bajs

Umetniški direktor: Matija Primc

Oblikovalca: Andraž Grulja in Hana Domijan

Spletna oblikovalka: Urška Kos

Urednica vsebin: Sabrina Slak

Produkcijska hiša: Kinomotel

Postprodukcija: ArtRebel9

Režiser: Gregor Vesel

Fotograf: Ciril Jazbec

Glasba: KiNG FOO – Beautiful World

Medijska agencija: Media Publikum

Medijska planerka: Nataša Češnovar (Media Publikum)

Digitalna medijska specialistka: Nika Oražem (Media Publikum)

Upravljanje z družbenimi omrežji: Monika Habjanič (Grey Ljubljana), Alja Jureč (NLB)

Trajanje akcije: november 2019 – januar 2020

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji