Dom je tam, kjer so ljudje, ki nam pomenijo največ
NLB Skupina je v sodelovanju z agencijo Grey Ljubljana zasnovala regijsko komunikacijsko platformo, s katero sporoča, da jugovzhodna Evropa zanjo predstavlja dom, zato ji je zanjo in za ljudi iz te regije resnično mar.
NLB Skupina
Kratek opis akcije: V ospredju je zgodba o tem, da ni nobena razdalja predolga in nobena ovira na poti pretežka za razveselitev tistih, ki so nam najbolj pri srcu, oziroma tiste, ki za nas predstavljajo dom. »Dom je tam, kjer te obkrožajo ljudje, ki ti pomenijo največ. Zato v njih verjameš, jih spodbujaš in podpiraš. In ker NLB Skupina skupaj s prebivalci regije tu živi, dela in ustvarja, ji ta regija ne predstavlja le strateškega interesa, ampak ji je zanjo resnično mar. Lokalno okolje, jezik in kulturo odlično pozna, ljudi pa razume in jim lahko poglobljeno svetuje,« pravijo v NLB Skupini.
Elementi akcije: televizijsko, zunanje, radijsko in digitalno oglaševanje, družbena omrežja, uredniške vsebine, interna komunikacija, dogodki in prodajna mesta
Predstavniki naročnika: Darja Lekše, Natalija Majcen, Simona Mladenović, Manja Gradišek in Andrej Krajner
Vodja projekta v agenciji: Teja Rajšp
Direktorica projekta: Dunja Budair Prelog
Strateška direktorica: Špela Žorž
Izvršna kreativna direktorica: Petra Krulc
Kreativna direktorja: Katja Petrin Dornik in Luka Bajs
Tekstopisci: Klemen Šefer, Katja Petrin Dornik in Luka Bajs
Umetniški direktor: Matija Primc
Oblikovalca: Andraž Grulja in Hana Domijan
Spletna oblikovalka: Urška Kos
Urednica vsebin: Sabrina Slak
Produkcijska hiša: Kinomotel
Postprodukcija: ArtRebel9
Režiser: Gregor Vesel
Fotograf: Ciril Jazbec
Glasba: KiNG FOO – Beautiful World
Medijska agencija: Media Publikum
Medijska planerka: Nataša Češnovar (Media Publikum)
Digitalna medijska specialistka: Nika Oražem (Media Publikum)
Upravljanje z družbenimi omrežji: Monika Habjanič (Grey Ljubljana), Alja Jureč (NLB)
Trajanje akcije: november 2019 – januar 2020