Domačini razkrivajo skrivnosti Izole
Agencija April 8 je za Turistično združenje Izola zasnovala celovito oglaševalsko akcijo, ki s pomočjo domačinov in slovenskih spletnih vplivnežev vabi na počitnice v Izolo.
Turistično združenje Izola
Kratek opis akcije: V oglaševalski akciji so v ospredje postavili domačine, ki iz prve roke poročajo o jedeh, kotičkih in aktivnostih, značilnih za Izolo. V seriji interaktivnih videoposnetkov domačina predstavljata Izolo skozi svoje oči. Videoposnetki pokrivajo štiri tematske sklope, pri čemer je vsak sklop sestavljen iz krajšega uvodnega posnetka, v katerem domačina značilno ognjevito razpravljata o tem, katero skrivnost Izole predstaviti, in dveh kratkih filmov, ki predstavljata vsak svoje doživetje posameznega para (domačina in vplivnice). Gledalec pa si nato sam izbere, kateri posnetek si bo ogledal oz. na kakšen način bi rad doživel posamezno področje.
Elementi akcije: videoposnetki za YouTube, plakati, digitalni in tiskani oglasi, pristajalna stran, družbena omrežja
Predstavnik naročnika: Dean Kocjančič
Direktorica projekta v agenciji in idejna snovalka: Urša Mivšek Sitar
Tekstopiska: Darja Štukelj
Oblikovalka: Žanin Tamše
Oblikovalka pristajalne strani: Lea Živčič
Spletna medijska agencija: iPROM
Vodji projekta v spletni medijski agenciji: Miloš Suša in Mateja Zupan
Videoprodukcija: Mitja Božič
Fotografinja: Sara Glavina
Igralci: Barbara Grzetič, Matej Zaro, Lara Nastran in Anja Šuška
Trajanje akcije: od 5. junija do 31. decembra 2020