e3
Opaženo

E 3 z veliko idejami (za prosti čas)

V agenciji OFF ON komunikacije so za podjetje E 3 pripravili komunikacijsko akcijo s številnimi podkampanjami, v kateri združujejo rešitev za vsa področja delovanja in poslovanja E 3 – za dlje časa, na vseh kanalih.

Kratek opis akcije: Kot pravijo, kampanja »Veliko« izdelke in storitve poveže v lahkotno komuniciranje z digitalno javnostjo na družbenih omrežjih, spletni strani in preko elektronske komunikacije. »Ponuja veliko idej za prosti čas. Veliko kuhanja. Veliko idej za kolesarske izlete. Veliko nasvetov za rabo tehnologije. Veliko dobrih zgodb. Veliko dobrega povsod in za vse – združeno na E3 Svet,« pravijo snovalci akcije.

Med drugim v podkastu skupaj z zavodom Logout in ambasadorko Maro Rogelja spodbujajo k odgovorni rabi pametnega telefona oz. digitalnih tehnologij ter vabijo k izzivu E3 za boljše počutje Moj dan brez telefona in k razmisleku ter branju nasvetov na E3 Svet.

S kuharjem Ivom Tomšičem in radijskim voditeljem Klemnom Bučanom so posneli tudi videoepizode, v katerih ob kuhanju nista pozabila na male gospodinjske aparate in kuhinjske pripomočke, ki jih E 3 ponuja v svoji spletni trgovini.

Ustvarili so tudi e-priročnik z idejami za kolesarske izlete, ki so jih prispevali prijatelji E3 s Facebooka in Instagrama, vabijo pa tudi k raziskovanju preteklosti oz. časov, ko elektrika še ni bila nekaj samoumevnega in obljubljajo, da prihaja še veliko odličnih vsebin (med drugim E 3 kmalu odpira svoj e-muzej).

Predstavnice naročnika: Kristina Furlan, Tjaša Nemec in Eni Protić

Strateginja in kreativna direktorica: Ana Cetinski

Tekstopisci: Ana Cetinski, Rok Gorjan in Veronika Sivka

Umetniška direktorica in oblikovalka: Špela Rojc

Videoizvedba: ninetyframes

Spletna produkcija: Creatim

Trajanje akcije: od pomladi 2021

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji