listen book
Opaženo

easyJet in Spotify na podlagi glasbenega okusa s priporočili za potovanja

Prva skupna komunikacijska akcija easyJeta in Spotifya pomaga poslušalcem glasbe pri idejah in organizaciji naslednjega potovanja tako, da jim priporoča destinacije glede na njihove sezname najljubše glasbe.

Agencija VCCP London, vodilna nizkocenovna evropska letalska družba easyJet in največja platforma pretočne glasbe na svetu Spotify predstavljajo funkcijo »Poslušaj in rezerviraj«. Za nekoga je bolj primerno potovanje na Malto, kjer se odvija Teden jazza, za druge festival Primavera Sound v Barceloni, nekateri pa bi doživeli najboljše počitnice na žurerskem otoku Ibiza. V pilotnem sodelovanju bodo ljubiteljem glasbe dokazali, kako pomemben vpliv ima lahko glasbeni okus na potovanja in kaj razkriva o posameznikovih počitniških željah ter jim pomagali odkriti nove in zelo osebne potovalne izkušnje.

Po njihovem mnenju je namreč počitniško razpoloženje zelo odvisno od seznamov predvajanja glasbe. Funkcija »Poslušaj in rezerviraj« je integrirana v posameznikov uporabniški račun na Spotifyu ter mu znotraj tega podaja priporočila za potovanja po Evropi, Severni Afriki in na Bližnjem vzhodu. Funkcija je neposredno povezana s spletnim mestom easyJet, na katerem lahko stranke rezervirajo svoj naslednji (glasbeno navdihnjeni) pobeg. »Če je vaš glasbeni okus umirjen, topel in zasanjan, vam priporočamo, da se na dopust odpravite v Lizbono in tam raziskujete botanične vrtove ali pa pojdite na sproščujočo izkušnjo v svet savn v Helsinkih. Razpoloženje določajo glasbeni parametri, kot so pozitivnost pesmi, energija in tempo. Poleg priporočil določenih destinacij in doživetij pa ljudem prikazujemo tudi bližnja glasbena prizorišča za predlagano destinacijo, da se lahko udeležijo lokalnih dogodkov,« zapišejo.

Kot dodajajo, nedavne raziskave kažejo, da se več kot tretjina ljudi odpravi na potovanje po nove izkušnje in zanimive dogodivščine. David Masterman, namestnik izvršnega kreativnega direktorja pri VCCP, ob tem pove: »Edina stvar, ki jo imajo ljudje tako radi kot potovanja, je glasba, zato smo zelo veseli, da združujemo oboje v eni funkciji. Poslušalce Spotifya vabim, da odkrivajo mesta, za katera vaša zgodovina poslušanja Spotifya nakazuje, da bi jih radi obiskali.«

lsten book

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji