listen book
Opaženo

easyJet in Spotify na podlagi glasbenega okusa s priporočili za potovanja

Prva skupna komunikacijska akcija easyJeta in Spotifya pomaga poslušalcem glasbe pri idejah in organizaciji naslednjega potovanja tako, da jim priporoča destinacije glede na njihove sezname najljubše glasbe.

Agencija VCCP London, vodilna nizkocenovna evropska letalska družba easyJet in največja platforma pretočne glasbe na svetu Spotify predstavljajo funkcijo »Poslušaj in rezerviraj«. Za nekoga je bolj primerno potovanje na Malto, kjer se odvija Teden jazza, za druge festival Primavera Sound v Barceloni, nekateri pa bi doživeli najboljše počitnice na žurerskem otoku Ibiza. V pilotnem sodelovanju bodo ljubiteljem glasbe dokazali, kako pomemben vpliv ima lahko glasbeni okus na potovanja in kaj razkriva o posameznikovih počitniških željah ter jim pomagali odkriti nove in zelo osebne potovalne izkušnje.

Po njihovem mnenju je namreč počitniško razpoloženje zelo odvisno od seznamov predvajanja glasbe. Funkcija »Poslušaj in rezerviraj« je integrirana v posameznikov uporabniški račun na Spotifyu ter mu znotraj tega podaja priporočila za potovanja po Evropi, Severni Afriki in na Bližnjem vzhodu. Funkcija je neposredno povezana s spletnim mestom easyJet, na katerem lahko stranke rezervirajo svoj naslednji (glasbeno navdihnjeni) pobeg. »Če je vaš glasbeni okus umirjen, topel in zasanjan, vam priporočamo, da se na dopust odpravite v Lizbono in tam raziskujete botanične vrtove ali pa pojdite na sproščujočo izkušnjo v svet savn v Helsinkih. Razpoloženje določajo glasbeni parametri, kot so pozitivnost pesmi, energija in tempo. Poleg priporočil določenih destinacij in doživetij pa ljudem prikazujemo tudi bližnja glasbena prizorišča za predlagano destinacijo, da se lahko udeležijo lokalnih dogodkov,« zapišejo.

Kot dodajajo, nedavne raziskave kažejo, da se več kot tretjina ljudi odpravi na potovanje po nove izkušnje in zanimive dogodivščine. David Masterman, namestnik izvršnega kreativnega direktorja pri VCCP, ob tem pove: »Edina stvar, ki jo imajo ljudje tako radi kot potovanja, je glasba, zato smo zelo veseli, da združujemo oboje v eni funkciji. Poslušalce Spotifya vabim, da odkrivajo mesta, za katera vaša zgodovina poslušanja Spotifya nakazuje, da bi jih radi obiskali.«

lsten book

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji