Ekološko in lokalno je idealno!
Na Ministrstvu za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano RS so v sodelovanju z agencijo Nicha pripravili akcijo za ozaveščanje širše slovenske javnosti o pomenu lokalne ekološke hrane.
Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano RS
Kratek opis akcije: Cilj vseslovenske akcije je ozaveščanje slovenske javnosti o koristnosti uživanja ekoloških živil in podpora slovenskim (lokalnim) ekološkim pridelovalcem in predelovalcem. V okviru akcije so preverjali, ali se slovenski potrošniki dovolj zavedajo koristnosti ekoloških živil, ali so živila označena z eko certifikatom, kaj jim ta znak sporoča in ali mu zaupajo, pojasnjujejo pa tudi metode, postopke in nadzor za ekološko pridelavo in predelavo ter vplive na okolje.
V oglasnih sporočilih nastopajo resnični ekološki kmetovalci (eko sadjarji, čebelar, sirarka) in potrošniki ekološke hrane. Oglaševalska akcija po mnenju ustvarjalcev prihaja med ljudi ob najbolj pravem času – po normaliziranju razmer, ko naj bi vsi skupaj podprli lokalne, slovenske in ekološke pridelovalce.
Elementi akcije: televizijski, radijski in tiskani oglasi, promocijski članki, spletne pasice, družbena omrežja
Predstavnica naročnika: Adrijana Bezeljak
Vodji projekta v agenciji: Marjeta K. Kljajič in Lidia Pavlin
Kreativni direktor in tekstopisec: Nicha
Umetniška direktorica: Tanja Kaštrun
Oblikovalki: Tanja Kaštrun in Petra Kržičnik
Fotograf: Darko Herič
Producent: Tamir Gostiša
Režiser: Perica Rai
Trajanje akcije: od 4. maja 2020 do junija 2020