ekolosko in lokalno
Opaženo

Ekološko in lokalno je idealno!

Na Ministrstvu za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano RS so v sodelovanju z agencijo Nicha pripravili akcijo za ozaveščanje širše slovenske javnosti o pomenu lokalne ekološke hrane.

Kratek opis akcije: Cilj vseslovenske akcije je ozaveščanje slovenske javnosti o koristnosti uživanja ekoloških živil in podpora slovenskim (lokalnim) ekološkim pridelovalcem in predelovalcem. V okviru akcije so preverjali, ali se slovenski potrošniki dovolj zavedajo koristnosti ekoloških živil, ali so živila označena z eko certifikatom, kaj jim ta znak sporoča in ali mu zaupajo, pojasnjujejo pa tudi metode, postopke in nadzor za ekološko pridelavo in predelavo ter vplive na okolje.

V oglasnih sporočilih nastopajo resnični ekološki kmetovalci (eko sadjarji, čebelar, sirarka) in potrošniki ekološke hrane. Oglaševalska akcija po mnenju ustvarjalcev prihaja med ljudi ob najbolj pravem času – po normaliziranju razmer, ko naj bi vsi skupaj podprli lokalne, slovenske in ekološke pridelovalce.

ekolosko in lokalno1

ekolosko in lokalno2

ekolosko in lokalno3

ekolosko in lokalno4

ekolosko in lokalno5

ekolosko in lokalno6

ekolosko in lokalno7

Elementi akcije: televizijski, radijski in tiskani oglasi, promocijski članki, spletne pasice, družbena omrežja

Predstavnica naročnika: Adrijana Bezeljak

Vodji projekta v agenciji: Marjeta K. Kljajič in Lidia Pavlin

Kreativni direktor in tekstopisec: Nicha

Umetniška direktorica: Tanja Kaštrun

Oblikovalki: Tanja Kaštrun in Petra Kržičnik

Fotograf: Darko Herič

Producent: Tamir Gostiša

Režiser: Perica Rai

Trajanje akcije: od 4. maja 2020 do junija 2020

 

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji