En dva tri, po kruhu diši!
Agencija Vodik je za Žito pripravila oglaševalsko akcijo, s katero želijo predstaviti novost na slovenskem trgu, in sicer že pripravljene mešanice za kruh.
Žito Slovenija
Kratek opis akcije: Poglavitna prednost mešanic je, da kupcem omogočajo hitro in preprosto pripravo izdelkov v domači kuhinji. To ustreza predvsem tistim, ki zaradi svojega načina življenja nimajo veliko časa ali pa nimajo izkušenj pri pripravi kruha. Prav pomanjkanje časa in izkušenj sta bili osnovni vodili agencije Vodik pri snovanju in pripravi komunikacije oz. oglasov. »Slogan 'En dva tri, po kruhu diši!' na simpatičen, speven in vsem jasen način odlično sporoča vse omenjene prednosti. Pri zasnovi oglasa smo zaradi prepoznavnosti uporabili barve in piktograme z embalaže izdelkov; slednji s prikazom uporabe v treh korakih tudi ustrezajo samemu sporočilu slogana,« pravijo v Vodiku.
Elementi akcije: slogan, tiskani oglas, oglasi na spletu
Predstavnica naročnika: Neja Flak Brecelj
Vodja projekta: Katja Vidmar
Kreativna direktorica: Jasmina Horvat
Tekstopisec: Borut Haclar
Oblikovalka: Jana Troha