žito
Opaženo

En dva tri, po kruhu diši!

Agencija Vodik je za Žito pripravila oglaševalsko akcijo, s katero želijo predstaviti novost na slovenskem trgu, in sicer že pripravljene mešanice za kruh.

Kratek opis akcije: Poglavitna prednost mešanic je, da kupcem omogočajo hitro in preprosto pripravo izdelkov v domači kuhinji. To ustreza predvsem tistim, ki zaradi svojega načina življenja nimajo veliko časa ali pa nimajo izkušenj pri pripravi kruha. Prav pomanjkanje časa in izkušenj sta bili osnovni vodili agencije Vodik pri snovanju in pripravi komunikacije oz. oglasov. »Slogan 'En dva tri, po kruhu diši!' na simpatičen, speven in vsem jasen način odlično sporoča vse omenjene prednosti. Pri zasnovi oglasa smo zaradi prepoznavnosti uporabili barve in piktograme z embalaže izdelkov; slednji s prikazom uporabe v treh korakih tudi ustrezajo samemu sporočilu slogana,« pravijo v Vodiku.

žito

Elementi akcije: slogan, tiskani oglas, oglasi na spletu

Predstavnica naročnika: Neja Flak Brecelj

Vodja projekta: Katja Vidmar

Kreativna direktorica: Jasmina Horvat

Tekstopisec: Borut Haclar

Oblikovalka: Jana Troha

 

 

 

 

 

 

 

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji